ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208195

Ключові слова:

лінгводидактичний аспект, термінологічна лексик, мислення, методика, іноземна мова, професійна підготовка, студенти аграрних закладів вищої освіти, професійна лексична компетентність.

Анотація

У статті досліджено лінгводидактичний аспект формування професійної лексичної компетентності студентів аграрних закладів вищої освіти. Розглянуто поняття «термін», «професіоналізм», «лінгводидактичний аспект», їх трактування вітчизняними та зарубіжними вченими. Представлено низку завдань з вивчення англійської аграрної термінологічної лексики. Обґрунтовано, що опанування іншомовною фаховою лексикою – основний складник у вивченні іноземної мови професійного спрямування, який дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, сприяє формуванню компетентного спеціаліста, конкурентоспроможного у сучасних умовах. Доведено, що успішне засвоєння фахового лексичного матеріалу забезпечується комплексом когнітивних процесів.

Біографії авторів

Наталія Тимощук, Вінницький національний аграрний університет.

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов.

Юлія Бойко, Вінницький національний аграрний університет.

Викладач кафедри української та іноземних мов.

Посилання

Bondarev, M. G. (2009). Obuchenie inoyazyichnomu professionalno orientirovannomu chteniyu studentov tehnicheskogo vuza s ispolzovaniem kompyuternoy programmyi. Doctor’s thesis. Taganrog [in Russian].

Konyisheva, A. V. (2004). Sovremennyie metodyi obucheniya angliyskomu yazyiku. Minsk: TetraSistems [in Russian].

Kolesnyk, A. O., Manuienkova, O. O. (2015). Sutnist zmistu navchannia inozemnoi movy. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh – Economic strategy and prospects for development of trade and services, Issue 1, 377–384 [in Ukrainian].

Zahalnoievropeiski Rekomendatsii z movnoi osvity: vyvchennia, vykladannia, otsiniuvannia (2003). Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Palmer, H. (1936). Interium Report on Vocabulary Selection. London [in English].

Fries, Ch. (1952). The Structure of English. New York. [in English].

Rozental D. E. Slovar lingvisticheskih terminov. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/ Linguist/ DicTermin.php [in Russian].

Garbovskiy, N. K. (1988). Sopostavitelnaya stilistika professionalnoy rechi. M.: MGU [ in Russian].

Kapanadze, L. A. (1965). O ponyatii «termin» i «terminologiya». Razvitie leksiki sovremennogo russkogo literaturnogo yazyika. Moskva [in Russian].

Tolikina, E.N. (1970). Nekotoryie lingvisticheskie problemyi izucheniya termina. Lingvisticheskie problemyi nauchno-tehnicheskoy terminologii. M.: Nauka [ in Russian].

Danilenko, V.P. (1991). Semanticheskaya struktura spetsialnogo slova i ee leksikograficheskoe opisanie. Sverdlovsk [in Russian].

Golovin, B. N., Kobrin, R. Yu. (1987). Lingvisticheskie osnovyi ucheniya o terminah. Moskva: Vyissh. shk. [in Russian].

Kovalenko, A. Ya. (2004). Naukovo-tekhnichnyi pereklad. Ternopil: Vyd-vo Karpiuka [in Ukrainian].

Aleksandrova, E.V. (2009). Metodika formirovaniya professionalno orientirovannoy leksicheskoy kompetentsii u studentov yuridicheskih spetsialnostey: na materiale angliyskogo yazyika. Doctor’s thesis. Moskva [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Тимощук, Н., & Бойко, Ю. (2020). ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 176–184. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208195

Номер

Розділ

Статті