ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «SOLAR WALK») У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ АСТРОНОМІЧНОГО КОМПОНЕНТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО»

Автор(и)

  • Ігор Ткаченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1775-1110
  • Олександр Підгорний Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208197

Ключові слова:

мобільне навчання, методи навчання, засоби навчання, Інтернет-технології, смартфони, мобільні додатки, інформаційно-комунікаційні технології, Галактика, Сонячна система.

Анотація

У статті розглядаються можливості використання мобільного навчання в сучасній освіті. Встановлено, що застосування мобільних додатків дозволяє створити більш практичні умови для навчання учнівської молоді, зберігаючи переваги традиційних підходів до застосування смартфонів в освітній діяльності. Мобільне навчання продукує нову якість у навчанні і найбільш повно відображає тенденції в освіті сучасної людини. Безпосереднє використання програми «Solar Walk» надає можливість відтворення детальної розширеної інформації про небесні об’єкти (планети Сонячної системи, Сонце, Галактика), які знаходяться в момент спостереження на зоряному небосхилі.

Біографії авторів

Ігор Ткаченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання.

Олександр Підгорний, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання.

Посилання

Kuklev, V. A. (2010). Stanovlenie sistemyi mobilnogo obucheniya v otkryitom distantsionnom obrazovanii. Extended abstract of doctor’s thesis. Ulyanovsk [in Russian].

Mazurok, I. E., Mazurok, T. L. (2005). Ispolzovanie mobilnyih kommunikatsionnyih ustroystv v obrazovatelnyih tselyah. Teorіya ta metodika navchannya matematiki, fіziki, іnformatiki. Issue V. (Vols. 1‒3); Vol. 3. Kriviy Rіg: Vidavnichiy vіddіl NMetAU, 175–179 [in Russian].

Semerikov, S. O. (2009). Fundamentalizatsiia navchannia informatyvnykh dystsyplin u vyshchii shkoli: monohrafiia. M. I. Zhaldak (Ed). Kyiv: NPU im. M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O., Shokaliuk, S. V. (2008). Novi zasoby dystantsiinoho navchannia informatsiinykh tekhnolohii matematychnoho pryznachennia. Visnyk. Testuvannia i monitorynh v osviti, 2, 14–17 [in Ukrainian].

Tereshchuk, S. I. (2016). Tekhnolohiia mobilnoho navchannia: problemy ta shliakhy vyrishennia. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Pedahohichni nauky. Chernihiv: Chernihivskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni T. H. Shevchenka, Issue 138, 178–180 [in Ukrainian].

Mobilnyi dodatok «Solar Wolk». URL: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vitotechnology. SolarWalkFree&hl=ru [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Ткаченко, І., & Підгорний, О. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «SOLAR WALK») У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ АСТРОНОМІЧНОГО КОМПОНЕНТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 185–192. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208197

Номер

Розділ

Статті