ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК УЧАСТІ У ДЕБАТАХ ЯК ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ ДЛЯ МАГІСТРІВ З ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ (В СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208206Ключові слова:
магістри з публічного управління та адміністрування, навчання у сфері цивільного захисту, інтерактивна модель навчання, стратегії навчання, навички участі у дебатах, англійська мова за професійним спрямуванням, методика викладання, система мовленнєвих вправ, навчальна мотивація.Анотація
У дослідженні висвітлено практичний досвід залучення слухачів-магістрів з публічного управління та адміністрування (у сфері цивільного захисту) до дебатів під час вивчення англійської мови за професійним спрямуванням та наголошено на ефективності такого підходу. Висновки зроблено на основі результатів спостережень, зрізів, та відгуків учасників експерименту. Встановлено, що залучення слухачів до дебатів сприяє мобілізації загальних мовних (мовленнєвих) й професійних знань та навичок, а також стимулює до формування критичного й нешаблонного мислення в слухачів.Посилання
Bihych, O. B., Borysko N. F., Boretska, H. E. et al. (2013). Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoria i praktyka: pidruchnyk dlia studentiv klasychnykh, pedahohichnykh i lingvistychnykh universytetiv. Кyiv: Lenvit [in Ukrainian].
Didukh, O. O. (2015). Vpravy dlia navchannia maibutnikh vykladachiv angliiskoi movy debatam [Exercises for training the future English language teachers in debating). Inozemni movy – Foreign Languages, Issue 1(81), 44‒52 [in Ukrainian].
Dmitrenko, N. E., Budas, Yu. О. (2018). Vplyv otsinuvannia inshomovnoi kompetentnosti na motyvatsiu studentiv [The impact of assessing foreign language competence on student’s motivation]. Visnyk KNLU. Seriia Pedahohika ta psykholohiia – KNLU Bulletin. Series of Pedagogy and Psychology, Issue 29, 178‒189 [in Ukrainian].
Yermolenko, A. B. (2015). Debatni technolohii: pedagogichna praktyka [Debate technologies: pedagogical practice]. Pisliadyplomna osvita v Ukraini – Postgraduate education in Ukraine, Issue 1(36), 81‒85 [in Ukrainian].
Rebrii, І. М. (2018). Suchasni metody navchannia anhliiskoi movy dlia viiskovykh potreb [Current methods of teaching English for military purposes]. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho universytetu Povitrianykh Syl im. Ivana Kozheduba – Collected Scientific Papers of Kharkiv National University of the Air Force named after Ivan Kozhedub, Issue 1(55), 180‒184. doi: 10.30748/zhups.2018.55.25 [in Ukrainian].
Alasmari, A., Ahmed, S. S. (2013). Using Debate in EFL Classes. English Language Teaching. Vol. 6, (1), 147‒152. doi:10.5539/elt.v6n1p147.
Anbazhagan, A., Govindarajan, S. (2018). Brain Based Teaching Approach In Science ‒ A New Paradigm Of Teaching. Review of Research. Vol. 7, Issue 11. URL: https://www.researchgate.net/publication /328138285_BRAIN_BASED_TEACHING_APPROACH_IN_SCIENCE__A_NEW_PARADIGM_OF_TEACHING.
Gozuyesil, E., Dikici, A. (2014). The effect of Brain Based Learning on academic achievement: A Meta-analytical study. Educational Sciences: Theory & Practices. Vol. 14(2), 642‒648.
Halpern, D. F. (1999). Teaching for critical thinking: Helping college students develop the skills and dispositions of a critical thinker. New Directions for teaching and Learning. Vol. 80, 69‒74. doi: https://doi.org/10.1002/tl.8005.
Poedjiastutie, Dwi. (2017). The Pedagogical Challenges of English for Specific Purposes (ESP) Teaching at the University of Muhammadiyah Malang, Indonesia. Educational Research and Reviews. Vol. 12, 6, 338‒349. doi: 10.5897/ERR2016.312.
Zare, P., Othman, M. (2013). Classroom Debate as a Systematic Teaching/Learning Approach. World Applied Sciences Journal. Vol. 28(11), 1506‒1513. doi: 10.5829/idosi.wasj.2013.28.11.1809.