ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В США

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212052

Ключові слова:

медіа/медійні засоби, медіаграмотність, медіаосвіта, законодавче забезпечення, США, провайдери освітніх послуг, суб’єкти освітнього процесу.

Анотація

У статті наголошено на тому, що в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій та посилення їх впливу на людину важливим є проведення наукових розвідок потужного освітнього потенціалу медіаресурсів. Розглянуто законодавчу базу, що забезпечує функціонування медіаосвіти в США, використано загальнонаукові методи (аналізу, синтезу, систематизації, порівняння, узагальнення) дозволило вивчити праці зарубіжних і вітчизняних науковців, офіційні і нормативно-правові документи США. Проаналізовано механізми нормативно-правового регулювання медіаосвіти. Закцентовано на випереджувальному характері законів, підзаконних актів та інших інструктивно-нормативно-правових документів, що сприяють цілеспрямованому й продуманому використанню медіаресурсів у навчальному процесі.

Біографія автора

Гліб Головченко

Кандидат педагогічних наук, секретар Національної спілки журналістів України, директор Коледжу преси та телебачення, генеральний продюсер телеканалу ТАК TV.

Посилання

Novikova, A. A. (2000). Mediaobrazovanie v CShA: problemy i tendenzii [Mediaeducation in USA: problems and tendencies]. Pedagogika – Pedagogy, 3, 68–75 [in Russian].

The Senate of the United States. (2009). A Bill The Senate of the United States, 1029. URL: https://www.govinfo.gov/content/pkg/BILLS-111s1029is/pdf/BILLS-111s1029is.pdf

The Condition of Education 2010. (2010). Washington, DC: National Center for Education, Statistics Institute of Education Sciences, U.S. Department of Education.

Costanzo, P. R. (1992). External socialization and the development of adaptive individuation and social connection. D. N. Ruble, P. R. Costanzo, & M. E. Oliveri (Eds.). The social psychology of mental health: Basic mechanisms and applications. Guilford Press, 55–80.

Goals 2000: Educate America Act. (2001). A Technical Guide to Teleconferencing and Distance Learning. URL: https://www.tecweb.org/eddevel/telecon/de99.html

Heise, M. (1994). Goals 2000: Educate America Act: The Federalization and Legalization of Educational Policy. Washington, DC, Cornell Law Faculty Publications.

The Senate of the United States. (2011). Healthy Media for Youth Act, 1354. URL: https://www.govtrack.us/congress/bills/112/s1354/text

Hobbs, R. (2010). Digital and Media Literacy: A Plan of Action. Washington, DC, The Aspen Institute.

Congress By United States. (2010). National Task Force on Girls and Women in the Media. Congressional Record: Proceedings and Debates. Congress, Vol. 156, part 12. Washington, US government printing office.

The Senate of the United States. (2001). The no child left behind Act of 2001. URL: https://www2.ed.gov/nclb/overview/intro/execsumm.pdf

Schmidt, H. (2013). The future of adult education. Adult learning, 24(2), 79–84.

Zubrzycki, G. (2017). National Matters: Materiality, Culture, and Nationalism. Stanford: Stanford University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Головченко, Г. (2020). ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 45–51. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212052

Номер

Розділ

Статті