РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ПІАНІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Марина Кайкова Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-4479-7918

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212053

Ключові слова:

творчість, потенціал, творчий потенціал, піаніст-виконавець, музикант-виконавець, особистість, особистісні якості, заклад вищої освіти.

Анотація

У статті розглянуто сутність та зміст понять «творчість», «творчий потенціал», висвітлено їх структуру. На основі здійсненого аналізу сучасних наукових праць розкрито проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх піаністів-виконавців у педагогічних закладах вищої освіти. Виокремлено професійно важливі особистісні якості музиканта-виконавця, які ефективно впливають на його виконавську діяльність та забезпечують творчу активність.
Визначено місце творчого потенціалу майбутніх піаністів-інструменталістів у розвитку їх професійних особистісних якостей. Аргументовано необхідність розвитку творчого потенціалу піаністів-виконавців для їх виконавської діяльності.

Біографія автора

Марина Кайкова, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка».

Викладач.

Посилання

Entsyklopedychnyi slovnyk z derzhavnoho upravlinnia. (2010). Yu. V. Kovbasiuka, V. P. Troshchynsʹkoho, Yu. P. Surmina (Eds.). Kyiv: NADU [in Ukrainian].

Kostiuk, O. (1965). Spryimannia muzyky i khudozhnia kulʹtura slukhacha. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].

Krivtsun, O. A. (1986). Iskusstvo i mir cheloveka. Moskva: Znaniye [in Russian].

Markevich, D. (1981). Psikhologicheskiye faktory v fortepiannom obuchenii. Rebionok za royalem: Pedagogi-pianisty sotsialisticheskikh stran o fortepiannoy pedagogike. Moskva: Muzyka, 21–27 [in Russian].

Markova, A. K. (1990). Formirovaniye motivatsii ucheniya. Moskva: Prosveshcheniye [in Russian].

Maslou, A. (2003). Psikhologiya bytiya. Kiyev: PSYLIB [in Ukrainian].

Melkhorn, G. (1989). Geniyami ne rozhdayutsya: obshchestvo i sposobnosti. Moskva: Prosveshcheniye [in Russian].

Moliako, V. O. (2004). Psykholohichna teoriia tvorchosti. Obdarovana dytyna – Gifted baby, 6, 5–9 [in Ukrainian].

Spirkin, A. H. (1972). Soznaniye i samosoznaniye. Moskva: Politizdat [in Russian].

Teplov, B. (2003). Psykholohiia muzychnykh zdibnostei. Moskva: Nauka [in Russian].

Tsypin, G. (1984). Obucheniye igre na fortepianno. Moskva: Prosveshcheniye [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Кайкова, М. (2020). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ПІАНІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 52–57. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212053

Номер

Розділ

Статті