МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212055Ключові слова:
фразеологізм, навчання англійської мови, початкова школа, молодші школярі, комплекс вправ, методичні рекомендації, фразеологічні одиниці, стилістика англійської мови.Анотація
Стаття присвячена особливостям навчання фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. У статті розглянуто основні особливості сучасного теоретичного доробку фразеології та визначено можливість його використання для підвищення ефективності вивчення іншомовних фразеологізмів; запропоновано вправи, спрямовані на навчання учнями фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. Для цього було використано такі методи дослідження: аналіз наукової літератури із лексикології, стилістики англійської мови, педагогіки, психології та методики навчання англійської мови в початковій школі. Зроблено висновки про те, що використання стійких словосполучень у конкретному контексті підвищує мотивацію учнів до вивчення англійської мови, дозволяє легше запам’ятовувати мовні одиниці.Посилання
Arnold, I. V. (1990). Stilistika sovremennogo angliyskogo yazyka (Stilistika dekodirovaniya). Moskva: Prosveshhenie [in Russian].
Karaulov, Yu. N. (1997). Russkiy yazyk. Enciklopediya / ed. by Yu. N. Karaulov. M.: Bol'shaya Rossiyskaya enciklopediya. Drofa [in Russian].
Kravtsova, I. I. (2016). Frazeolohizmy v suchasnii anhliiskii movi: vyznachennia, pidkhody, klasyfikatsii. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University. Ser.: Philology, 20, 2, 20‒32 [in Ukrainian].
Kunin, A. V. (1996). Kurs frazeologii sovremennogo angliyskogo yazyka. M.: Vysshaya shkola, Dubna: Publishing house Fenix Center [in Russian].
Lekant, P. A. (2002). Sovremennyy russkiy yazyk. Uchebnik dlya studentov vuzov, obuchayushchikhsya po special'nosti Filologiya: P. A. Lekant, E. I. Dibrova, L. L. Kasatkin (Eds.). M.: Drofa [in Russian].
Lepeshev, I. Ya. (1984). Problemy frazeologicheskoy stilistiki i frazeologicheskikh norm. Minsk: Navuka i tekhnika [in Belorussian].
Lingvisticheskiy enciklopedicheskiy slovar' (2002). V. N. Yartseva (Ed.). M.: Bol'shaja ros. jencikl. [in Russian].
Smirnitskyi, A. I. (1998). Leksikologiya angliyskogo yazyka. M.: MGU [in Russian].
Solovyova, T. S. (2007). Angliyskiy yazyk. Konspekt lekciy po frazeologii. Uchebnoe posobie dlya studentov special'nost' 031001 Philology. Petropavlovsk-Kamchatskyi: KamchatGTU [in Russian].
Chepurenko, A. A. (2003). Principy kvalifikacii frazeologizmov: Na materiale russkogo yazyka. Extended abstract of candidate’s thesis. Orel [in Russian]. 11. Farlex Dictionary of Idioms. URL: https://idioms.thefreedictionary.com/the+tail+wagging+the+dog
Kövecses, Zoltán. (2012). A cognitive linguistic view of learning idioms in an FLT context. Applied Cognitive Linguistics II: Language Pedagogy. M. Pütz, S. Niemeier, and R. Dirven (Ed.). Berlin, New York: Mouton de Gruyter, 87‒116 [in English].
Lakoff, George. (1980). Metaphors We Live by. Chicago and London: The University of Chicago Press [in English].