МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Лілія Калужська Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна https://orcid.org/0000-0002-5833-7779
  • Ольга Гончарова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна https://orcid.org/0000-0002-1084-7112

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212055

Ключові слова:

фразеологізм, навчання англійської мови, початкова школа, молодші школярі, комплекс вправ, методичні рекомендації, фразеологічні одиниці, стилістика англійської мови.

Анотація

Стаття присвячена особливостям навчання фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. У статті розглянуто основні особливості сучасного теоретичного доробку фразеології та визначено можливість його використання для підвищення ефективності вивчення іншомовних фразеологізмів; запропоновано вправи, спрямовані на навчання учнями фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. Для цього було використано такі методи дослідження: аналіз наукової літератури із лексикології, стилістики англійської мови, педагогіки, психології та методики навчання англійської мови в початковій школі. Зроблено висновки про те, що використання стійких словосполучень у конкретному контексті підвищує мотивацію учнів до вивчення англійської мови, дозволяє легше запам’ятовувати мовні одиниці.

Біографії авторів

Лілія Калужська, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Ольга Гончарова, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Посилання

Arnold, I. V. (1990). Stilistika sovremennogo angliyskogo yazyka (Stilistika dekodirovaniya). Moskva: Prosveshhenie [in Russian].

Karaulov, Yu. N. (1997). Russkiy yazyk. Enciklopediya / ed. by Yu. N. Karaulov. M.: Bol'shaya Rossiyskaya enciklopediya. Drofa [in Russian].

Kravtsova, I. I. (2016). Frazeolohizmy v suchasnii anhliiskii movi: vyznachennia, pidkhody, klasyfikatsii. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University. Ser.: Philology, 20, 2, 20‒32 [in Ukrainian].

Kunin, A. V. (1996). Kurs frazeologii sovremennogo angliyskogo yazyka. M.: Vysshaya shkola, Dubna: Publishing house Fenix Center [in Russian].

Lekant, P. A. (2002). Sovremennyy russkiy yazyk. Uchebnik dlya studentov vuzov, obuchayushchikhsya po special'nosti Filologiya: P. A. Lekant, E. I. Dibrova, L. L. Kasatkin (Eds.). M.: Drofa [in Russian].

Lepeshev, I. Ya. (1984). Problemy frazeologicheskoy stilistiki i frazeologicheskikh norm. Minsk: Navuka i tekhnika [in Belorussian].

Lingvisticheskiy enciklopedicheskiy slovar' (2002). V. N. Yartseva (Ed.). M.: Bol'shaja ros. jencikl. [in Russian].

Smirnitskyi, A. I. (1998). Leksikologiya angliyskogo yazyka. M.: MGU [in Russian].

Solovyova, T. S. (2007). Angliyskiy yazyk. Konspekt lekciy po frazeologii. Uchebnoe posobie dlya studentov special'nost' 031001 Philology. Petropavlovsk-Kamchatskyi: KamchatGTU [in Russian].

Chepurenko, A. A. (2003). Principy kvalifikacii frazeologizmov: Na materiale russkogo yazyka. Extended abstract of candidate’s thesis. Orel [in Russian]. 11. Farlex Dictionary of Idioms. URL: https://idioms.thefreedictionary.com/the+tail+wagging+the+dog

Kövecses, Zoltán. (2012). A cognitive linguistic view of learning idioms in an FLT context. Applied Cognitive Linguistics II: Language Pedagogy. M. Pütz, S. Niemeier, and R. Dirven (Ed.). Berlin, New York: Mouton de Gruyter, 87‒116 [in English].

Lakoff, George. (1980). Metaphors We Live by. Chicago and London: The University of Chicago Press [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Калужська, Л., & Гончарова, О. (2020). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 58–64. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212055

Номер

Розділ

Статті