ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-СЛУХОВИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Світлана Кулічова Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0001-5626-5057
  • Людмила Акульшина омунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0001-5213-1895

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212064

Ключові слова:

вокально-слухові навички, методика, вокальна підготовка, вокал, майбутні учителі музичного мистецтва, співацький голос, вокальне дихання, мелодичний слух.

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні передумови створення методики формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музичного мистецтва. Доведено необхідність вокальної підготовки студентів – майбутніх педагогів-музикантів, як важливого компонента їхньої фахової підготовки. Проаналізовано наукові підходи щодо розвитку таких провідних вокально-слухових навичок, як: співацький голос, вокальне дихання, мелодичний слух. Авторами встановлено, що реалізація процесу розвитку вокально-слухових навичок вимагає чіткої побудови стратегії і тактики педагогічної діяльності, яка полягає у створенні методики викладання.

Біографії авторів

Світлана Кулічова, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка».

Викладач.

Людмила Акульшина, омунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка».

Викладач.

Посилання

Barvinskaya, Ye. (2007). Voprosy professionalʼnoy golosovoy podgotovki studentov muzykalʼno-pedagogicheskikh fakulʼtetov. Iskusstvo v shkole  Art at school, 6, 6668 [in Russian].

Vasylenko, L. M. (2003). Vzaiemodiia vokalʹnoho i metodychnoho komponentiv u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnʼioho vchytelia muzyky. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Doroshenko, T. V., Radich, A. V. (2018). Pedahohichni umovy pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalʼnoi diialʼnosti. Molodyi vchenyi  Young scientist, 2.1(54.1), 124127 [in Ukrainian].

Geinrichs, I. P. (1978). Muzykalʼnyi slukh i yego razvitiye. Moscow: Muzyka [in Russian].

Lebedeva, Ye. V. (2004). Podbor po slukhu v kontsertmeisterskom klasse. Murmansk: MGPU [in Russian].

Roitenko, N. O. (2017). Kontseptualʼni zasady pedahohichnoho suprovodu vokalʼnoho rozvytku maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky ‒ Proceedings. Series: Pedagogical Sciences, 155, 101104 [in Ukrainian].

Tarasova, K. V. (1988). Ontogenez muzykalʼnykh sposobnostey. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Filippov, A. V. (2005). Pedagogicheskaya sistema formirovaniya gotovnosti studentov k vokalʼno-pedagogicheskoy deyatelʼnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].

Yusson, R. (1974). Pevcheskiy golos: issledovaniye osnovnykh fiziologicheskikh i akusticheskikh yavleniy pevcheskogo golosa. Moscow: Muzyka [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Кулічова, С., & Акульшина, Л. (2020). ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-СЛУХОВИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 87–92. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212064

Номер

Розділ

Статті