ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Світлана Русавська Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0001-9802-5377
  • Олена Савранська Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0001-9139-0523

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212103

Ключові слова:

творчість, діяльність, творча діяльність, педагогічна діяльність, навчальний процес, музична культура, майбутні вчителі музичного мистецтва, фахова підготовка.

Анотація

Статтю присвячено дослідженню особливостей формування здатності майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої діяльності, покладеної в основу їхньої професійно-педагогічної підготовки. Досліджено специфіку професії вчителя музичного мистецтва. Особливу увагу відведено удосконаленню творчої діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва як засобу реалізації їх духовно-творчого потенціалу: оволодіння комплексом необхідних наукових знань; вивчення питань специфіки змісту музичного мистецтва; розвиток емоційно-вольової сфери студентів.

Біографії авторів

Світлана Русавська, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка».

Викладач.

Олена Савранська, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж імені Т. Г. Шевченка».

Викладач.

Посилання

Archazhnikova, L. G. (1984). Professiya – uchitel' muzyki. Moscow: Prosveshcheniye [in Russian].

Asaf'yev, B. V. (1971). Muzykal'naya forma kak protsess. Leningrad: Muzyka [in Russian].

Zaitseva, A. (2007). Instrumentalʹno-vykonavsʹka tvorchistʹ iak zasib dukhovoho stanovlennia maibutnioho vchytelia muzyky. Naukovi zapysky – Proceedings, issue 10, 94 [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2000). Intelektualno-tvorchyi rozvytok osobystosti v umovakh neperervnoi osvity. Kyiv: Vipol [in Ukrainian].

Myrovsʹka, Y. U. (2013). Stvorennia tvorchoho seredovyshcha iak umova motyvatsii do formuvannia khudozhnio-komunikatyvnykh uminʹ maibutnikh uchyteliv muzyky i khoreohrafii. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia – Problems of modern teacher preparation, 8, 214–220 [in Ukrainian].

Neygauz, G. G. (1988). Ob iskusstve fortepiannoy igry. Moskva: Muzyka [in Russian].

Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika: Navchalʹnyi posibnyk. Kyiv: KNUKiM [in Ukrainian].

Padalka, H. M. (1982). Uchytelʹ, muzyka, dity. Kyiv: Muz. Ukraina [in Ukrainian].

Rudnytsʹka, O. P. (2002). Pedahohika: zahalʹna i mystetsʹka. Kyiv: KNUKiM [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. (2014). Tvorchyi rozvytok fakhivtsiv v umovakh mahistratury. Kyiv: EDELʹVEIS [in Ukrainian].

Sovetskiy entsiklopedicheskiy slovar'. (1985). A. M. Prokhov (Ed.). Moskva: Sovetskaya entsiklopediya [in Russian].

Shcholokova, O. P. (2012). Formuvannia tvorchoi indyvidualʹnosti studentiv v umovakh fakhovoi pidhotovky. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova – Scientific journal of MP Dragomanov NPU, issue 13, 23–26 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Русавська, С., & Савранська, О. (2020). ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 128–134. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212103

Номер

Розділ

Статті