ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212130

Ключові слова:

знання, інформація, інтерактивні методи навчання, студенти, заклади вищої освіти, технічний університет, кейс-метод.

Анотація

У статті розглянуто питання формування в студентів знань і творчого мислення, що є одним із головних завдань вищої школи. Виокремлено пізнавальний інтерес, його розвиток з використанням, зокрема, відповідних історичних прикладів. Досягненню мети сприяло використання таких загальнонаукових методів, як аналіз, конкретизація, педагогічне спостереження, порівняння. Наголошено на важливості інтерактивних методів навчання, зокрема, на широких можливостях використання в навчальному процесі технічних університетів методу кейсів.

Біографія автора

Надія Черновол, Національний університет «Львівська політехніка».

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри «Міжнародна інформація».

Посилання

Bekon, F. (1977). Sochineniya v dvukh tomakh. A. L. Subbotina (Ed.). M.: Mysl', Vol. 1 [in Russian].

Bekon, F. (1978). Sochineniya v dvukh tomakh. A. L. Subbotina (Ed.). M.: Mysl', Vol. 2 [in Russian].

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. V. T. Busel (Ed.). Kyiv, Irpin: Perun, 2007 [in Ukrainian].

Dluhopolskyi, O. V. (2018). Zbirnyk keisiv z vyvchennia dystsypliny «Analiz polityky» dlia studentiv osvitnio-profesiinoi prohramy pidhotovky mahistriv «Analitychna ekonomika» haluzi znan 05 «Sotsialni ta povedinkovi nauky» spetsialnosti 051 «Ekonomika». Ternopil: TNEU [in Ukrainian].

Zonova, T. V. (2001). Nastolnaya kniga diplomatov. Diplomaticheskii vestnik, 8, 24–25 [in Russian].

Kartunov, O. V. (2007). Idei pryideshnioho informatsiinoho suspilstva ta suspilstva znan u tvorchii spadshchyni Frensisa Bekona. Politychnyi menedzhment, 1, 48–56 [in Ukrainian].

Kartunov, O. V., Marukhovskyi, O. O. (2012). Informatsiine suspilstvo: analiz politychnykh aspektiv zarubizhnykh kontseptsii: monohrafiia. Seriia informatsiino-znannieve suspilstvo. Kyiv: Un-t ekonomiky ta prava «Krok» [in Ukrainian].

Leybnic Gotfrid Vil'gel'm (1982). Sochineniya (Vols. 1‒4); Vol. 1. V. V. Sokolov (Ed.): Fіlosofs'kiy sintez Gotfrіda Leybnіca. M.: Akademiya nauk SSSR. Institut filosofii. Mysl' [in Russian].

Makiavelli Nikkolo (2013). Florentiiski khroniky; Derzhavets. Kharkiv: Budynok druku [in Ukrainian].

Yarmoshchuk, O. O., Vasyliuk, V. M. (2016). Vykorystannia mnemotekhniky iak aktyvnoho metodu navchannia na zaniattiakh zi studentamy spetsialnosti “Fizychne vykhovannia”. Innovatyka u vykhovanni, Issue 3, 182‒189. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Черновол, Н. (2020). ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 161–170. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212130

Номер

Розділ

Статті