ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НЕЙРОДИКУЛЬТУРНИХ, СОЦІАЛЬНИХ, ЕМОЦІЙНИХ І ПОВЕДІНКОВИХ ПРОБЛЕМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212135Ключові слова:
діти з особливими освітніми потребами, вивчення іноземних мов, дислексія, дисграфія, диспраксія, аутизм, розлади дефіциту уваги, гіперактивність.Анотація
У статті наведено огляд основних проблем, з якими можуть стикатися діти з особливими освітніми потребами при вивченні іноземних мов. Охарактеризовано основні ознаки нейродикультурних, соціальних, емоційних і поведінкових проблем учнів з особливими освітніми потребами; з’ясовано, як ці проблеми можуть впливати на вивчення іноземних мов та запропоновано шляхи їх подолання.Посилання
Inclusive Practices in English Language Teaching. URL: http://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/ general_content/global/expert/Inclusive_Practices.pdf
Daloiso, M. (2017). Pidtrymka uchniv z dysleksiieiu v klasi ELT. Oxford: Oxford University Press. URL: www.oup.com/elt/teacher/supportingdyslexia (дата звернення: 05.01.2020).
Fond dyspraksii. URL: https://dyspraxiafoundation.org.uk, URL: www.dystefl.eu (дата звернення: 28.12.2019).
Natsionalʹna asotsiatsiia z autyzmu. URL: http://nationalautismassociation.org Natsionalʹne tovarystvo z autyzmu: www.autism.org.uk (дата звернення: 23.12.2019).
Barkley, R. A. (Ed.). (2015). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, fifth edition. Arlington, VA: American Psychiatric Association.
Sánchez-López, C., & Young, T. (2018). Focus on Special Educational Needs. Oxford: Oxford University Press.
Tekhnolohiia psykholohichno-pedahohichnoho suprovodu ditei z autyzmom u prostori. (2015). T. Skrypnyk (Ed.). Kyiv [in Ukrainian].
Vyhotsʹkiy L. S. (1976). Myshlenie i rechʹ. Moskva: APN RSFSR [in Russian