ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НЕЙРОДИКУЛЬТУРНИХ, СОЦІАЛЬНИХ, ЕМОЦІЙНИХ І ПОВЕДІНКОВИХ ПРОБЛЕМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2706-447X
  • Анна Іванчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4994-5035

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212135

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, вивчення іноземних мов, дислексія, дисграфія, диспраксія, аутизм, розлади дефіциту уваги, гіперактивність.

Анотація

У статті наведено огляд основних проблем, з якими можуть стикатися діти з особливими освітніми потребами при вивченні іноземних мов. Охарактеризовано основні ознаки нейродикультурних, соціальних, емоційних і поведінкових проблем учнів з особливими освітніми потребами; з’ясовано, як ці проблеми можуть впливати на вивчення іноземних мов та запропоновано шляхи їх подолання.

Біографії авторів

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Анна Іванчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

Посилання

Inclusive Practices in English Language Teaching. URL: http://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/ general_content/global/expert/Inclusive_Practices.pdf

Daloiso, M. (2017). Pidtrymka uchniv z dysleksiieiu v klasi ELT. Oxford: Oxford University Press. URL: www.oup.com/elt/teacher/supportingdyslexia (дата звернення: 05.01.2020).

Fond dyspraksii. URL: https://dyspraxiafoundation.org.uk, URL: www.dystefl.eu (дата звернення: 28.12.2019).

Natsionalʹna asotsiatsiia z autyzmu. URL: http://nationalautismassociation.org Natsionalʹne tovarystvo z autyzmu: www.autism.org.uk (дата звернення: 23.12.2019).

Barkley, R. A. (Ed.). (2015). Diagnostic and statistical manual of mental disorders, fifth edition. Arlington, VA: American Psychiatric Association.

Sánchez-López, C., & Young, T. (2018). Focus on Special Educational Needs. Oxford: Oxford University Press.

Tekhnolohiia psykholohichno-pedahohichnoho suprovodu ditei z autyzmom u prostori. (2015). T. Skrypnyk (Ed.). Kyiv [in Ukrainian].

Vyhotsʹkiy L. S. (1976). Myshlenie i rechʹ. Moskva: APN RSFSR [in Russian

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Шумаєва, С., & Іванчук, А. (2020). ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НЕЙРОДИКУЛЬТУРНИХ, СОЦІАЛЬНИХ, ЕМОЦІЙНИХ І ПОВЕДІНКОВИХ ПРОБЛЕМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 171–178. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212135

Номер

Розділ

Статті