ТЕНДЕНЦІЇ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ В АНГЛІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216673Ключові слова:
тенденції, інновації, шкільна освіта, розвиток, Англія, навички, STEM освіта.Анотація
У статті охарактеризовано основні тенденції та нововведення у шкільній освіті Англії. Описано певні фактори, що формують тенденції в освіті, зокрема, є три фактори, які впливають на освіту. Проаналізовано різні офіційні документи та звіти, описано основні результати. Департамент освіти Великобританії створив умови, відповідно до яких вплив розвитку основних тенденцій на стандарти освіти різноманітний, що відображає різні рівні інвестицій, доступ до високоякісної широкосмугової та підтримки вчителів. Інноваційна освіта та навчання орієнтовані на формування соціальної та адаптаційної готовності людини через розвиток творчості, різних форм мислення, вміння співпрацювати. Специфічними рисами інноваційної освіти є відкритість до майбутнього, здатність прогнозувати на основі постійної переоцінки цінностей, орієнтація на конструктивні дії в нових ситуаціях, що забезпечується шляхом розробки та впровадження освітніх інновацій. Описано основні тенденції та інновації у Великобританії: масові заняття, культурне занурення, вплив на навколишнє середовище, оцінювання мистецтва, інтелекту людини, цифрову відповідальність, життєві навички та підготовку робочої сили, інноваційна педагогіка, обчислювальне мислення, навчання під керівництвом студентів, спільні аудиторії, що з’єднують опікунів та школи, нові технології. Освіта STEM також описується як одна з основних тенденцій шкільної освіти Англії.Посилання
ARD Data & Analytics Team Data Bytes February “Global trends in primary, secondary and post-secondary educational attainment”. (2016). URL: http://www.cambridgeassessment.org.uk/Images/global-trends-in-attainment.pdf
Baily, T. Henry, L. Mcbride, J. Puckett. (2011). Report “Unleashing the potential of technology in education”. Boston Consulting Group.
Christopher Belfield, Luke Sibieta. (2016). Long-Run Trends in School Spending in England. IFS Report R115, April.
David Morris. (2012). ICT and educational policy in the UK. RESEARCH IN TEACHER EDUCATION. P. 3‒8. October. URL: http://roar.uel.ac.uk/1724/1/Article%20David%20Morris%20p3-8.pdf
Education Reform at the Open Directory Project. URL: www/dmor.org/Society/Issues/Education/ Education_Reform
Entry, Encyclopedia of the Social& Cultural Foundations of Education. (2008). Provenro, Jr. (Ed.). Thousand Oaks. CA: Sage. URL: www.macalester.edu/~Kurthschai/pdf//%20EVCYReform.pdf.
Future of the Classroom. URL: http://services.google.com/fh/files/misc/uk_future_of_the_classroom_ country_report.pdf
ICT and Computer Science in UK Schools. URL: https://community.computingatschool.org.uk/files/ 6706/original.pdf
Luckin R., Bligh B., Manches A. et al. (2016). Decoding learning. The proof, promise and potential of digital education. London, NESTA.
Newmann F., King B., Young S. (2013). Professional development that addresses school capacity: Lessons from urban elementary schools. Papers of Annual Meeting of the American Educational Research Association. New Orleans (USA): AERA.
Serdiukov P. (2016). Innovation in education: what works, what doesn’t, and what to do about it? Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol. 10, Issue 1, 4‒33. URL: https://doi.org/10. 1108/JRIT-10-2016-0007
Steve Furber. Report of computing in schools: key points of the report. Royal Society. URL: https://www.computingatschool.org.uk/index.php?id=cacfs
Supporting STEM in schools and colleges in England. URL: https://www.universitiesuk.ac.uk/policy-and-analysis/reports/Documents/2011/supporting-stem-in-schools-and-colleges.pdf
Trends in compulsory education. (2015). Postnote № 506, September, URL: http://researchbriefings. files.parliament.uk/documents/POST-PN-0506/POST-PN-0506.pdf