ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ ЗСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219096Ключові слова:
професійна іншомовна підготовка, офіцери тактичного рівня ЗСУ, вищі військові навчальні заклади проблеми професійної іншомовної підготовки, індивідуалізація навчання, невідповідність вимог, службова діяльність офіцерів, військове середовище.Анотація
У статті розкрито особливості професійної іншомовної підготовки офіцерів тактичного рівня ЗСУ. Описано деякі проблеми підготовки військовослужбовців у вищих військових навчальних закладах України. Розглянуто деякі аспекти професійної іншомовної підготовки офіцерів ЗСУ. До протиріч професійної іншомовної підготовки відносяться невідповідність вимог індивідуалізації навчання у зв’язку з необхідністю командної роботи під час службової діяльності офіцерів, сувора регламентація дій у військовому середовищі, формування одночасно толерантності і готовності знищити людину при виконанні бойових завдань.Посилання
Vanyagina M. R. Formirovanie sociokul'turnoj kompetencii kursantov voennyh vuzov v processe izucheniya inostrannogo yazyka. Vysshee obrazovanie segodnya ‒ Higher education nowadays, issue 11, 42‒45. URL: https://rucont.ru/efd/258209 [in Russian].
Golubev, M. A., Maslov, V. P., Selihina, N. V. (2017). Etapy formirovaniya kompetencij pri proektirovanii osnovnyh professional'nyh obrazovatel'nyh programme. Proceedings of Military and Space Academy named by. A. F. Mozhajskii, 658, 210‒217 [in Russian].
Hrishnova, O. A. (2011). Liudskyi kapital: formuvannia v systemi osvity i profesiinoi pidhotovky. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
Korchak, Y. A. (1990). Pravila zhizni. Moscow: Pedagogicheskoe nasledie [in Russian].
Kucheryavaya, T. L. (2012). Problemy professional'no-orientirovannogo obucheniya inostrannomu yazyku studentov neyazykovyh special'nostej. Teoriya i praktika obrazovaniya v sovremennom mire: proceedings of International and Scientific Conference. Sankt Peterburg: Renome, 336‒337 [in Russian].
Levchenko, T. I. (2002). Rozvytok osvity ta osobystosti v riznykh pedahohichnykh systemakh. Vinnytsia: Nova Knyha [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Kontseptsii movnoi pidhotovky osobovoho skladu Zbroinykh Syl Ukraiiny: Nakaz Ministra oborony Ukrainy vid 01.06.1998 № 267. URL: https://www.mil.gov.ua/content/other/ MOU767_2012.pdf [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Polozhennia pro kursy inozemnykh mov u Zbroinykh Sylakh Ukrainy: Nakaz Ministra oborony Ukrainy. vid 17.05.10 № 250. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0746-17 [in Ukrainian].
Nychkalo, N. H. (2000). Neperervna profesiina osvita: mizhnarodnyi aspekt. Tvorcha osobystist u systemi neperervnoi profesiinoi osvity: proceedings of International and Scientific Conference. Kharkiv: KhDPU, 54–80 [in Ukrainian].
Passov, E. I., Kuzovleva N. E. (2010). Osnovy kommunikativnoj teorii i tekhnologii inoyazychnogo obrazovaniya. Moscow: Russkij yazyk [in Russian].
Kanova, L. P. (2006). Intehrovanyi pidkhid u formuvanni hotovnosti kursantiv vyshchoho viiskovoho navchalnoho zakladu do spilkuvannia na mizhkulturnomu rivni. Aktualni problemy profesiino-pedahohichnoi osvity ta stratehii rozvytku: Collection of proceedings. Zhytomyr: ZhDU, 2006. 73‒75 [in Ukrainian].
Suhanova O. V., Kopakova, S. V. (2015). Razmyshleniya o vozmozhnostyah uchebnoj discipliny «inostrannyj yazyk» pri obuchenii kursantov. International Scientific Journal, 11(42), ch. 4, 102‒103 [in Russian].