СУЧАСНІ МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ольга Комар Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5724-3554

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219098

Ключові слова:

комунікативний підхід, комунікативна компетентність, комунікативна лінгвістика, методологія, іншомовна освіта, англійська мова, edutainment, mobile learning, модульне навчання, метод проектів.

Анотація

У статті висвітлено зміни у методиці викладання англійської мови. Розглянуто комунікативний підхід до навчання мови в умовах інтеграції та глобалізації, основні його методи та інструменти. Описано нові можливості для забезпечення комунікативної та міжкультурної компетентності майбутніх спеціалістів. Проаналізовано поняття edutainment як новий формат комунікативного напрямку в іншомовній освіті, метод проектів та модульний метод вивчення англійської мови. Також було визначено, що комунікативний підхід служить для залучення студентів до комунікації та подолання мовного бар’єру. Результати дослідження доводять, що використання інноваційних засобів та методів навчання розширює можливості та покращує якість освіти.

Біографія автора

Ольга Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри іноземних мов.

Посилання

Zarechneva, N. G. (2015). Semantika formirovanija motivacii v izuchenii inostrannyh jazykov na nejazykovyh fakul'tetah. Jazyk i kul'tura: sbornik statej XXV Mezhdunarodnoj nauchnoj konferencii. Tomsk [in Russian].

Smokotin, V., Gural', S. (2017). Poisk putej realizacii mezhjazykovoj i mezhkul'turnoj kommunikacii. Jazyk i kul'tura: sbornik statej Mezhdunarodnoj nauchnoj konferencii. Tomsk: TGU [in Russian].

Shherba, L. (1974). Jazykovaja sistema i rechevaja dejatel'nost'. L. [in Russian].

D'jui, Dzh. (2009). Filosofskie trudy. Tbilisi [in Russian].

Noddings, N. (2003). Happiness and Education. Cambridge University Press.

Kjonning, M. (1990). Komp'jutery i izuchenie jazyka: sovremennaja teorija i praktika. N'ju Jork: Ellis Horvud [in Russian].

Krutilin, V. (1999). Modul'noe obuchenie v dinamike razvitija professional'nogo obrazovanija. M.: Agrovestnik [in Russian].

Kuvshinov, S. Edutainment: Audiovizual'nye interaktivnye tehnologii v obrazovanii. URL: http://www.inavate.ru/site/content/view/147/

Marsh, D. (2010). CLIL: Content and Language Integrated Learning. Cambridge University Press.

Nasyrova, Je. (2011). Modul'noe obuchenie studentov universiteta v sisteme kredito-zachetnyh edinic. Vestnik TGPU, 6, 18–20 [in Russian].

Ishmuradova, I. (2015). Formirovanie inojazychnyh kompetencij studentov vuza v proektnoj dejatel'nosti. Social'no-jekonomicheskie i tehnicheskie sistemy: issledovanie, proektirovanie, optimizacija [in Russian].

Hymes, D. (1973). On Communicative Competence. J. B. Pride and J. Holmes (Ed.). Penguin Books. Ltd. 1973. P. 269-293.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Комар, О. (2020). СУЧАСНІ МЕТОДИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 107–114. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219098

Номер

Розділ

Статті