ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219100

Ключові слова:

веб-квест, технологія веб-квест, веб-технологія, Інтернет, мотивація, мотивація до професійної діяльності, професійна діяльність, початкова школа.

Анотація

У статті проаналізовано особливості застосування технології веб-квест як засобу формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Розглянуто зміст понять «веб-квест», «технологія веб-квест», «мотивація до професійної діяльності». Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес закладів вищої освіти веб-технологій. Доведено, що використання технології веб-квест сприяє підвищенню мотивації до професійної діяльності, формуванню ціннісного ставлення до професії вчителя початкової школи.

Біографія автора

Ірина Онищенко, Криворізький державний педагогічний університет.

Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти.

Посилання

Bondarenko, T. M. (2013). Veb-kvest tekhnolohiia yak zasib aktyvizatsii samostiinoi diialnosti maibutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University, 13(272), part II, 224–230 [in Ukrainian].

Hapeieva, O. L. (2011). WebQuest tekhnolohiia u navchanni studentiv za prohramoiu pidhotovky ofitseriv zapasu. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy – Scientific Bulletin of UNFU, issue 21.1, 335–340 [in Ukrainian].

Herliand, T. M., Kulalaieva, N. V., Pashchenko, T. M. et al. (2016). Vebkvest u profesiinomu navchanni. T. M. Herliand (Ed.). Kyiv: IPTO NAPN Ukrainy [in Ukrainian].

Ivanova, N. H. (2016). Motyvatsiia fakhivtsia do profesiinoi diialnosti: poniattia, zmist ta funktsii. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Viiskovo-spetsialni nauky – Herald of Taras Shevchenko National University of Kiev. Special Military science, issue 1, 21–24 [in Ukrainian].

Ilchenko, O. V. Vykorystannia web-kvestiv u navchalno-vykhovnomu protsesi. URL: http://osvita. ua/school/lessons_summary/edu_technology/ 30113/ [in Ukrainian].

Kovalenko, N. V. (2009). Formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti uchniv osnovnoi shkoly silskoi mistsevosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Kononets, N. (2012). Tekhnolohiia veb-kvest u konteksti resursno-oriientovanoho navchannia studentiv. Vytoky pedahohichnoi maisternosti – Тhe sources of pedagogical skills, issue 10, 138–143 [in Ukrainian].

Lytvynova, S. (2015). Tekhnolohii navchannia uchniv u khmarooriientovanomu navchalnomu seredovyshchi zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information Technologies and Learning Tools, Vol. 47, 3, 49–66 [in Ukrainian].

Mokrvian, I. (2015). Formuvannia intelektualnykh umin maibutnoho vchytelia informatyky pry stvorenni osvitnikh resursiv za tekhnolohiieiu veb-kvest. Obrii – Horizons, 1(40), 81–84 [in Ukrainian].

Onyshchenko, I. V. (2014) Informatsiino-komunikatsiine pedahohichne seredovyshche yak zasib formuvannia motyvatsii do profesiinoi diialnosti v maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Informatsiini tekhnolohii v osviti – Information Technologies in Education, 18, 96–104. [in Ukrainian].

Pavlova, O. (2015). Teoretychni osnovy profesiinoi motyvatsii do pedahohichnoi diialnosti. Naukovi zapysky kafedry pedahohiky – Scientific notes of the pedagogical department, issue 38, 196–204 [in Ukrainian].

Poliakov, A. O. (2008). Pedahohichni umovy motyvatsii profesiinoho zrostannia studentiv pedahohichnykh universytetiv u protsesi neperervnoi osvity. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Spivakovskyi, O. V., Petukhova, L. Ye., Voropai, N. A. (2011). Do otsiniuvannia vzaiemodii u modeli “Vykladach-student-seredovyshche”. Nauka i osvita – Science and Education, 4/С, 401–405 [in Ukrainian].

Fedorov, A. V., Novikova, A. A., Kolesnichenko, V. L. et al. (2007). Mediaobrazovanie v SShA, Kanade i Velikobritanii. Taganrog: Izd-vo Kuchma [in Russian].

Fomina, E. N. (2007). Formirovanie samoobrazovatel'noj kompetentnosti studentov na osnove primenenija modul'noj tehnologii (na primere srednih professional'nyh uchebnyh zavedenij). Extended abstract of candidate’s thesis. Volgograd [in Russian].

Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaja metodika obuchenija budushhih specialistov po social'noj rabote. Socioпростір – Socioprostir, 1, 234–236 [in Russian].

Shmidt, V. V. Tekhnolohiia veb-kvesta pry navchanni anhliiskoi movy studentiv nemovnykh spetsialnostei. URL: http://winner.seua.net/page26/1/10/ [in Ukrainian].

Dodge, B. (1995). WebQuests: A technique for internet-based learning. Distance Educator, 1, 10–13.

March, T. Criteria for Assessing Best WebQuests. URL: http://www.bestwebquests. com/bwq/matrix.asp

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Онищенко, І. (2020). ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 115–124. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219100

Номер

Розділ

Статті