ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219100Ключові слова:
веб-квест, технологія веб-квест, веб-технологія, Інтернет, мотивація, мотивація до професійної діяльності, професійна діяльність, початкова школа.Анотація
У статті проаналізовано особливості застосування технології веб-квест як засобу формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Розглянуто зміст понять «веб-квест», «технологія веб-квест», «мотивація до професійної діяльності». Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес закладів вищої освіти веб-технологій. Доведено, що використання технології веб-квест сприяє підвищенню мотивації до професійної діяльності, формуванню ціннісного ставлення до професії вчителя початкової школи.Посилання
Bondarenko, T. M. (2013). Veb-kvest tekhnolohiia yak zasib aktyvizatsii samostiinoi diialnosti maibutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University, 13(272), part II, 224–230 [in Ukrainian].
Hapeieva, O. L. (2011). WebQuest tekhnolohiia u navchanni studentiv za prohramoiu pidhotovky ofitseriv zapasu. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy – Scientific Bulletin of UNFU, issue 21.1, 335–340 [in Ukrainian].
Herliand, T. M., Kulalaieva, N. V., Pashchenko, T. M. et al. (2016). Vebkvest u profesiinomu navchanni. T. M. Herliand (Ed.). Kyiv: IPTO NAPN Ukrainy [in Ukrainian].
Ivanova, N. H. (2016). Motyvatsiia fakhivtsia do profesiinoi diialnosti: poniattia, zmist ta funktsii. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Viiskovo-spetsialni nauky – Herald of Taras Shevchenko National University of Kiev. Special Military science, issue 1, 21–24 [in Ukrainian].
Ilchenko, O. V. Vykorystannia web-kvestiv u navchalno-vykhovnomu protsesi. URL: http://osvita. ua/school/lessons_summary/edu_technology/ 30113/ [in Ukrainian].
Kovalenko, N. V. (2009). Formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti uchniv osnovnoi shkoly silskoi mistsevosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Kononets, N. (2012). Tekhnolohiia veb-kvest u konteksti resursno-oriientovanoho navchannia studentiv. Vytoky pedahohichnoi maisternosti – Тhe sources of pedagogical skills, issue 10, 138–143 [in Ukrainian].
Lytvynova, S. (2015). Tekhnolohii navchannia uchniv u khmarooriientovanomu navchalnomu seredovyshchi zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information Technologies and Learning Tools, Vol. 47, 3, 49–66 [in Ukrainian].
Mokrvian, I. (2015). Formuvannia intelektualnykh umin maibutnoho vchytelia informatyky pry stvorenni osvitnikh resursiv za tekhnolohiieiu veb-kvest. Obrii – Horizons, 1(40), 81–84 [in Ukrainian].
Onyshchenko, I. V. (2014) Informatsiino-komunikatsiine pedahohichne seredovyshche yak zasib formuvannia motyvatsii do profesiinoi diialnosti v maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Informatsiini tekhnolohii v osviti – Information Technologies in Education, 18, 96–104. [in Ukrainian].
Pavlova, O. (2015). Teoretychni osnovy profesiinoi motyvatsii do pedahohichnoi diialnosti. Naukovi zapysky kafedry pedahohiky – Scientific notes of the pedagogical department, issue 38, 196–204 [in Ukrainian].
Poliakov, A. O. (2008). Pedahohichni umovy motyvatsii profesiinoho zrostannia studentiv pedahohichnykh universytetiv u protsesi neperervnoi osvity. Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].
Spivakovskyi, O. V., Petukhova, L. Ye., Voropai, N. A. (2011). Do otsiniuvannia vzaiemodii u modeli “Vykladach-student-seredovyshche”. Nauka i osvita – Science and Education, 4/С, 401–405 [in Ukrainian].
Fedorov, A. V., Novikova, A. A., Kolesnichenko, V. L. et al. (2007). Mediaobrazovanie v SShA, Kanade i Velikobritanii. Taganrog: Izd-vo Kuchma [in Russian].
Fomina, E. N. (2007). Formirovanie samoobrazovatel'noj kompetentnosti studentov na osnove primenenija modul'noj tehnologii (na primere srednih professional'nyh uchebnyh zavedenij). Extended abstract of candidate’s thesis. Volgograd [in Russian].
Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaja metodika obuchenija budushhih specialistov po social'noj rabote. Socioпростір – Socioprostir, 1, 234–236 [in Russian].
Shmidt, V. V. Tekhnolohiia veb-kvesta pry navchanni anhliiskoi movy studentiv nemovnykh spetsialnostei. URL: http://winner.seua.net/page26/1/10/ [in Ukrainian].
Dodge, B. (1995). WebQuests: A technique for internet-based learning. Distance Educator, 1, 10–13.
March, T. Criteria for Assessing Best WebQuests. URL: http://www.bestwebquests. com/bwq/matrix.asp