ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE ТА ОНЛАЙН ДОДАТКА MYENGLISHLAB В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ.

Автор(и)

  • Ольга Свиридюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3954-397X
  • Людмила Веремюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6221-419X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219113

Ключові слова:

дистанційна освіта, платформа дистанційного навчання, онлайн-сервіс, онлайн-додаток, синхронне навчання, асинхронне навчання, електронний навчальний курс, віртуальне навчальне середовище.

Анотація

У статті розглянуто онлайн-платформи, за допомогою яких відбувається змішане навчання в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на прикладі дисципліни «Іноземна мова» спеціальності Психологія. Визначено, що використання онлайн-додатка MyEnglishLab забезпечує викладача автоматичним звітом про роботу студентів. Розглянуто формати створення електронних навчальних курсів у системі інформаційного середовища Moodle. Визначено, що для досягнення поставлених результатів важлива технічно-комп’ютерна підготовка як викладачів, так і студентів.

Біографії авторів

Ольга Свиридюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

Людмила Веремюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

Посилання

Bakhmat, L. V., Babakina, O. O. (2014). Using the Moodle platform to learn English. Scientific notes of the department of pedagogy, 38, 43–50 [in Ukrainian].

Derba, T. (2009). Distance learning of schoolchildren. Information technologies and teaching aids, 5(13), 1–14. URL: http://www.ime.edu-ua.net/em.html [in Ukrainian].

Information and educational environment for full-time and part-time (distance) students. URL: https://dls.udpu.edu.ua [in Ukrainian].

Kushmar, L., Kolot, L. (2019). Myenglishlab as one of the innovative blended learning platforms. Bulletin of VN Karazin KhNU. Series: Foreign Philology. Methods of teaching foreign languages, 89, 52–58. URL: https://doi.org/10.26565/2227-8877-2019-89-08 [in Ukrainian].

New opportunities in learning English in Blended Learning format! URL: http://www.dinternal. com.ua/news/myenglishlab/ [in Ukrainian].

Tryus, YU. V, Herasymenko I. V., Franchuk V. M. (2013). MOODLE-based university e-learning system. Cherkasy: ChDTU [in Ukrainian].

A modern electronic resource for MyEnglishLab as part of a traditional paper textbook in English. URL: https://oxanakhomyshak.blogspot.com/2017/12/t-t.html [in Ukrainian].

Modern electronic resource for learning English “MyEnglishLab”. URL: http://www.dut.edu.ua/ua/news-1-525-6812-suchasniy-elektronniy-resurs-dlya-navchannya-angliyskoi-movi-my-english-lab [in Ukrainian].

Ismayil Fayyed. Moodle as a Supporting VLE in ESL Secondary Education. URL: http://elexforum.hbmeu.ac.ae/Moodle.pdf.2

Kazunori Nozava. To Moodle or not to Moodle: Can It Be an Ideal e-Learning Environment? URL: http://www.ps.ritsumei.ac.jp/assoc/policy_science/183/183_19_nozawa.pdf

Osman, Z. Barnavi. Use Your Noodle to Learn Moodle. URL: http://www.itdl.org/Journal/Dec_ 09/article05.htm

Sabat, S. (2020). MyEnglishlab as an effective component of blended learning approach in English language teaching. Young scientist, 3(79), 158–162. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-3-79-35

Vymetalkova, D., Milkova, E. (2019). Experimental Verification of Effectiveness of English Language Teaching Using MyEnglishLab. URL: https://www.mdpi.com/journal/sustainability

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Свиридюк, О., & Веремюк, Л. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE ТА ОНЛАЙН ДОДАТКА MYENGLISHLAB В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 142–151. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219113

Номер

Розділ

Статті