ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ

Автор(и)

  • Валентина Фрицюк Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0001-6133-2656
  • Ірина Герасимова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0001-7000-7652

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219121

Ключові слова:

професійна мобільність, академічна мобільність, майбутні доктори філософії, соціологічний психологічний, педагогічний підходи, професійна підготовка, спеціально створене середовище.

Анотація

У статті визначається сутність професійної мобільності та її значення у підготовці в педагогічних університетах майбутніх докторів філософії. Доведено, що позитивний вплив на розвиток професійної мобільності майбутніх докторів філософії має спеціально створене середовище в закладі вищої освіти, у якому передбачено: організація і підтримання міжнародних зв’язків з іншими закладами, можливість участі аспірантів у спільних наукових і освітніх проєктах, конференціях, спільних публікаціях; проходження закордонних стажувань; спільне проведення наукових досліджень; практика одержання подвійних дипломів тощо.

Біографії авторів

Валентина Фрицюк, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і професійної освіти.

Ірина Герасимова, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і професійної освіти.

Посилання

Dement'eva, O. M. (2009) Formirovanie social'no-professional'noj mobil'nosti studentov v uchrezhdenijah srednego professional'nogo obrazovanija. Extended abstract of candidate’s thesis. Moskva [in Russian].

Zakharchyn, H. M. (2017). Profesiina mobilnist personalu yak skladova adaptatsiinoi polityky pidpryiemstva. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Lohistyka. 2017. № 863. S. 51–56 [in Ukrainian].

Klymenko, Yu. A. (2011). Pedahohichni umovy formuvannia profesiino mobilnoho pedahoha u yevropeiskykh vyshchykh navchalnykh zakladakh. Pedahohichni nauky. Kherson: Vydavnytstvo KhDU, Issue 58, 74–79 [in Ukrainian].

Panych, O. (2018). Pidhotovka naukovtsiv: praktyky i problemy. URL: https://osvita.ua/vnz/reform/58758/ [in Ukrainian].

Prima, R. M. (2010). Teoretyko-metodychni zasady formuvannia profesiinoi mobilnosti maibutnoho fakhivtsia pochatkovoi osvity: Extended abstract of doctor’s thesis. Odesa [in Ukrainian].

Sorokin, P. (1992). Chelovek. Civilizacija. Obshhestvo. per. s angl. A. Ju. Sogomonova (Ed.). M.: Politizdat [in Russian].

Frytsiuk, V. A. (2009). Kreatyvnost budushchykh uchytelei y uslovyia eё formyrovanyia. Pedahohycheskye tekhnolohyy. Moskva, 1, 27–36 [in Russian].

Frytsiuk, V. A., Vovk L. P. (2016). Akmeolohichnyi pidkhid do vyvchennia problemy profesiinoho samorozvytku maibutnoho vchytelia. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohika i psykholohiia. VDPU im. Mykhaila Kotsiubynskoho. Vinnytsia, Issue 42, 66–71 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Фрицюк, В., & Герасимова, І. (2020). ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 167–172. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2020.219121

Номер

Розділ

Статті