ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241558Анотація
У статті висвітлено формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів через посилення творчого характеру викладання. Метою публікації є аналіз особливостей формування і розвитку науково-педагогічного мислення здобувачів вищої освіти під час інновування традиційного навчання. Обґрунтовано використання тренінгу як методу і як самостійної форми навчання для активізації пошукового мислення здобувачів. Доведено, що дослідження творів сучасної дитячої літератури сприяє підвищенню якості мовно-літературної освіти майбутніх учителів початкових класів.
Ключові слова: освітній процес; дослідницькі вміння; дослідно-пошукова компетентність; мовна і літературознавча компетентності; дитяча література; інтеграція; інноваційність навчання; тренінг; навчальний тренінг.