ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241558

Анотація

У статті висвітлено формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів через посилення творчого характеру викладання. Метою публікації є аналіз особливостей формування і розвитку науково-педагогічного мислення здобувачів вищої освіти під час інновування традиційного навчання. Обґрунтовано використання тренінгу як методу і як самостійної форми навчання для активізації пошукового мислення здобувачів. Доведено, що дослідження творів сучасної дитячої літератури сприяє підвищенню якості мовно-літературної освіти майбутніх учителів початкових класів.

Ключові слова: освітній процес; дослідницькі вміння; дослідно-пошукова компетентність; мовна і літературознавча компетентності; дитяча література; інтеграція; інноваційність навчання; тренінг; навчальний тренінг.

Біографії авторів

Людмила Бісовецька, Рівненський державний гуманітарний університет.

Kандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії і методик початкової освіти.

Тетяна Суржук, Рівненський державний гуманітарний університет.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методик початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Бісовецька, Л., & Суржук, Т. (2021). ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДОСЛІДНИЦЬКИМИ УМІННЯМИ В УМОВАХ НЕСТАНДАРТНОГО ЗАНЯТТЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241558

Номер

Розділ

Статті