ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Дубова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6613-1044
  • Вячеслав Люльченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6728-4744

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241567

Анотація

У статті розкрито проблему пошуку педагогічних умов формування санітарно-гігієнічної культури в майбутнього інженера-педагога харчового профілю. Теоретично обґрунтовано особливості формування санітарно-гігієнічної культури в майбутнього інженера-педагога харчового профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти, що забезпечуватиме наступні педагогічні умови: забезпечення позитивної мотивації майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до формування санітарно-гігієнічної культури через оновлення змісту фахових дисциплін на основі впровадження міжпредметних зв’язків із відповідним програмно-методичним забезпеченням; упровадження дисципліни вільного вибору; використання потенціалу виробничої практики для набуття досвіду формування санітарно-гігієнічної культури.

Ключові слова: педагогічні умови; санітарія; гігієна; культура; харчовий профіль; інженер-педагог; дисципліна вільного вибору; освітній процес; виробнича практика.

Біографії авторів

Наталія Дубова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Вячеслав Люльченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Дубова, Н., & Люльченко, В. (2021). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 64–71. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241567

Номер

Розділ

Статті