ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЗАКАРПАТСЬКИЙ ВИМІР

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256165

Анотація

У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.

Ключові слова: освіта; початкова освіта; професійна підготовка вчителів початкових класів; початкові школи; становлення; розвиток; учні початкової школи; компетентнісний підхід.

Біографії авторів

Тетяна Атрощенко, Мукачівський державний університет

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту.

Тамара Бондар, Мукачівський державний університет

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-17

Як цитувати

Атрощенко, Т., & Бондар, Т. (2022). ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЗАКАРПАТСЬКИЙ ВИМІР. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 15–28. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256165

Номер

Розділ

Статті