ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ЗАКАРПАТСЬКИЙ ВИМІР
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2022.256165Анотація
У статті досліджено особливості становлення й розвитку вітчизняної початкової освіти. Мета розвідки – уточнити, розширити періодизацію становлення й розвитку початкової освіти в Україні, виокремити особливості в межах кожного етапу, звернути увагу на початковій освіті Закарпаття. Застосовано комплекс методів: аналіз, синтез, узагальнення; історико-ретроспективний, історико-структурний; хронологічний. Виокремлено й обґрунтовано один з етапів становлення та розвитку початкової освіти в Україні – етап Нової української школи, що віддзеркалює сутність модернізації початкової освіти.
Ключові слова: освіта; початкова освіта; професійна підготовка вчителів початкових класів; початкові школи; становлення; розвиток; учні початкової школи; компетентнісний підхід.