ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ «WARM-UP ACTIVITIES» НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕРШОГО КУРСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289875Анотація
Наукова розвідка присвячена актуальній проблемі використання «warm-up activities» на заняттях з англійської мови зі студентами першого курсу. Уточнено, що «warm-up activities» (вправи для розігріву або комунікативно-ігрові вправляння) – це короткострокова діяльність на початку або протягом заняття, що не потребує особливої підготовки й має на меті запровадити початковий елемент позитивного налаштування вихованців та педагога на продуктивну роботу та повноцінну інтеракцію по заданій тематиці. Встановлено, що саме «warm-up activities» варто застосовувати на заняттях з англійської мови, оскільки це вибудовує спільний потенціал тих, хто навчає й тих, хто навчається.
Ключові слова: вправи для розігріву; «warm-up activities»; позитивне налаштування; іншомовні компетенції; мовленнєві навички; інтеракція.