ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ «WARM-UP ACTIVITIES» НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕРШОГО КУРСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олеся Бойван Донецький національний університет імені Василя Стуса., Україна https://orcid.org/0000-0002-3512-0315
  • Наталя Стрюк Донецький національний університет імені Василя Стуса., Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289875

Анотація

Наукова розвідка присвячена актуальній проблемі використання «warm-up activities» на заняттях з англійської мови зі студентами першого курсу. Уточнено, що «warm-up activities» (вправи для розігріву або комунікативно-ігрові вправляння) – це короткострокова діяльність на початку або протягом заняття, що не потребує особливої підготовки й має на меті запровадити початковий елемент позитивного налаштування вихованців та педагога на продуктивну роботу та повноцінну інтеракцію по заданій тематиці. Встановлено, що саме «warm-up activities» варто застосовувати на заняттях з англійської мови, оскільки це вибудовує спільний потенціал тих, хто навчає й тих, хто навчається.

Ключові слова: вправи для розігріву; «warm-up activities»; позитивне налаштування; іншомовні компетенції; мовленнєві навички; інтеракція.

Біографії авторів

Олеся Бойван, Донецький національний університет імені Василя Стуса.

Старший викладач кафедри теорії і практики перекладу, факультету філології, психології та іноземних мов.

Наталя Стрюк, Донецький національний університет імені Василя Стуса.

Старший викладач кафедри англійської філології, факультету філології, психології та іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Бойван, О., & Стрюк, Н. (2023). ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ «WARM-UP ACTIVITIES» НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕРШОГО КУРСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 33–40. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289875

Номер

Розділ

Статті