СЕМЬЯ И ШКОЛА, УЧИТЕЛЬ И УЧАЩИЕСЯ: ГРАНИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ

Автор(и)

  • Станислава Белохвостова
  • Галина Голикова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134711

Ключові слова:

сім’я, школа, учні, розвиток, освітнє середовище, діалог, педагогічна позиція, взаємодія

Анотація

Ніякі досягнення науково-технічного прогресу не можуть забезпечити розвиток індивіда і суспільства без самого активного включення їх в систему безперервної освіти. Створення умов для розвитку здібностей людини з урахуванням його об’єктивно зростаючих можливостей – це і є мета освіти. У той же час ніякі інші засоби не можуть замінити безпосереднього впливу особистості вчителя на інтелектуальний розвиток і моральне виховання учнів. Педагог формує в суспільній свідомості престиж закладу освіти як найважливішого інституту соціалізації дітей та молоді і стверджує цінність освіти. Як показують спостереження, імідж установи освіти позитивно корелює зі стабільним забезпеченням високого рівня розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів.

Біографії авторів

Станислава Белохвостова

кандидат психологических наук, доцент ГУО «Гродненский областной институт развития образования»

Галина Голикова

старший преподаватель ГУО «Гродненский областной институт развития образования»

Посилання

Белохвостова С. В. Профессионально-личностное развитие педагога / С. В. Белохвостова // Кiраванне ў адукацыi. – 2012. – № 11. – С. 3–7.

Леонтьев Д. А. Личностное измерение человеческого развития / Д. А. Леонтьев // Вопросы психологии. – 2013. – № 3. – С. 67–80.

Леонтьев Д. А. Новые ориентиры понимания личности в психологии: от необходимого к возможному / Д. А. Леонтьев // Вопросы психологии. – 2011. – № 1. – С. 3–27.

Кривцова С. В. Проблемы современной школы с позиций экзистенциального анализа / С. В. Кривцова // Вопросы психологии. – 2012. – № 1. – С. 13–25.

Маслоу А. Г. Дальние пределы человеческой психики / А. Г. Маслоу. – СПб. : Евразия, 1999. – 432 с.

Тихомирова Т. Н. Взаимосвязь социальной среды с интеллектом и креативностью детей / Т. Н. Тихомирова / Вопросы психологии. – 2011. – № 1. – С. 8–24.

Фельдштейн Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в пространственно-временной ситуации XXI в.: вызовы информационной эпохи / Д. И. Фельдштейн // Вопросы психологии. – 2013. – № 1. – С. 46–65.

##submission.downloads##

Як цитувати

Белохвостова, С., & Голикова, Г. (2018). СЕМЬЯ И ШКОЛА, УЧИТЕЛЬ И УЧАЩИЕСЯ: ГРАНИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 41–48. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.134711

Номер

Розділ

Статті