ПЕРСПЕКТИВЫ И ВОЗМОЖНОСТИ ВНЕДРЕНИЯ В ОБРАЗОВАНИЕ ДУАЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ОБУЧЕНИЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134833Ключові слова:
дуальна освіта, кадрова підготовка, кваліфікаційні вимоги, технологія навчання, практика студентів, обрана професіяАнотація
У статті розглядається дуальна система освіти, що передбачає поєднання навчання в навчальному закладі з періодами виробничої діяльності; викладено певні умови впровадження дуального підходу в освітню систему і суттєві чинники, які визначають характер навчання; пропонується роботодавцям інвестувати в освіту, оскільки «на виході» вони отримують готового фахівця, досконало знайомого з особливостями роботи конкретного підприємства; зроблено висновок про те, що дуальна система навчання є успішною моделлю модернізації освіти, яка може бути використана для вирішення існуючих освітніх проблем.
Посилання
Абдигапбарова У. М. Совершенствование подготовки педагогических кадров в Республике Казахстан на основе дуально-ориентированного подхода / У. М. Абдигапбарова // Материалы Первой республиканской конференции ученых и учителей «Интеграция деятельности школы-колледжа-вуза в условиях дуально-ориентированного подхода». – Алта-Аты, 2016. – С. 5–9.
Дуальное образование // Агентство стратегических инициатив [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://asi.ru/staffing/
dualeducation/
Родиков А. С. Некоторые аспекты профилизации образовательных услуг дуальной системы европейского образования / А. С. Родиков // Вестник Военного университета. – 2010. – № 3(23). – С. 41–46.
Стратегический план Министерства образования и науки Республики Казахстан на 2011–2015 годы [Электронный ресурс]. – Режим доступа : zakon.kz/141156-zakon-respubliki-kazakhstan-ot-27.html
Шаймуханова С. Д. Модернизация образования Республики Казахстан: состояние и перспективы развития / С. Д. Шаймуханова, З. С. Кенжебаева // Успехи современного естествознания. – 2014. – № 5. – С. 174–178.