ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Тамара Миронюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134914

Ключові слова:

здоров’язбережувальна компетентність, середовищна проблематика, освітнє середовище, інноваційні технології, актуалізація, суб’єктність

Анотація

У статті розглянуто формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології. Основна увага приділена підготовці до здоров’язбережувальної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах, володінню організаційно-педагогічними, психолого-педагогічними та навчально-виховними здоров’язбережувальними технологіями. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології розглянуто як цілеспрямований процес засвоєння студентами сукупності знань про здоров’я шляхом системи заходів, що враховує найважливіші характеристики освітнього середовища з точки зору його впливу на актуалізацію суб’єктності студента для збереження та розвитку свого здоров’я.

Біографія автора

Тамара Миронюк

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри біології та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Анохина И. А. Приобщение дошкольников к здоровому образу жизни : метод. реком. / Анохина И. А. – Ульяновск : УИПК-ПРО, 2007. – 80 с.

Безух К. Е. Ценность здоровья и здорового образа жизни в представлениях учителей средней школы / К. Е. Безух // Здоровье педагога: проблемы и пути решения : материалы I заоч. Всерос. науч.-прак. Интернет-конф., июнь-сентябрь 2010 г. – Омск : БОУДПО «ИРООО», 2010. – С. 79–82.

Борейко Н. Ю. Організація здоров’язберігаючого навчального процесу у вищій школі в сучасних умовах / Н. Ю. Борейко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2010. – № 12. – С. 15–18.

Вишнякова-Вишневецкая А. К. Образовательная среда высшего учебного заведения как фактор развития личностных компетенций учащихся : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Вишнякова-Вишневецкая Алла Константиновна. – СПб., 2010 – 243 с.

Годун Н. Впровадження здоров’язберігаючих технологій в умовах ВНЗ: сучасний стан та перспективи / Н. Годун // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – 2012. – № 27. – С. 55–59.

Дзятковская Е. Н. Здоровьесберегающие образовательные технологии: новые акценты / Е. Н. Дзятковская // Психология здоровья и личностного роста. – 2010. – № 1. – С. 62–93.

Мысина Г. А. Здоровьесберегающая образовательно-воспитательная среда вуза (опыт МГТУ им. Н. Э. Баумана) / Г. А. Мысина // Известия Уральского государственного университета. – 2010. – № 6. – С. 68–76.

Платонов В. Н. Фізична культура – культура здоров’я / В. Н. Платонов // Фізичне виховання в школі. – 2009. – № 2. – С. 40–43.

Свиридюк Е. В. Формирование здоровьесберегающей компетентности студентов в образовательно-воспитательной среде учебного заведения / Е. В. Свиридюк // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – 2013. – № 1. – С. 237–239. – (Серия: Педагогика, психология).

##submission.downloads##

Як цитувати

Миронюк, Т. (2018). ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 199–206. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2018.134914

Номер

Розділ

Статті