СТУДЕНЧЕСКАЯ МОЛОДЕЖЬ СОВРЕМЕННОЙ ПОЛЬШИ: ШТРИХИ К СОЦИАЛЬНОМУ ПОРТРЕТУ

Автор(и)

  • Ирина Сурина

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137687

Ключові слова:

соціальний образ, молодь, студентська молодь, вища освіта, вищий навчальний заклад, дослідження, ціннісні орієнтації.

Анотація

У статті представлено сутність і характеристику молоді, в тому числі студентської, а також особливості дослідження її соціального образу. На основі результатів емпіричного соціологічного дослідження описані основні характерні риси соціально образу польської студентської молоді Західного і Центрального Поморʼя Польщі. Як показали результати дослідження, «збірний» соціальний образ сучасних польських студентів має такі особливості: відображає лише якісь типові, характерні риси; трансформується в залежності від суспільних перетворень; «деформується» під впливом одного з факторів соціокультурного середовища; внутрішньо диференційований і може бути особливим для конкретної категорії молоді; видозмінюється в залежності від віку молодих людей.

Посилання

«Dziennik Gazeta Prawna» – 6 października 2009. ‒ nr 195.

Ciechomska G. Czas dla dziecka // Gazeta Lekarska ‒ Pismo Izb Lekarskich. – 2000. – nr 9.

Czerepaniak-Walczak М. (red.). Fabryki dyplomów czy universitas? O

«nadwiślańskiej» wersji przemian w edukacji akademickiej. ‒ Kraków:

IMPULS, 2013.

Styk J., Orientacje wartościujące współczesnej młodzieży polskiej //

Problemy współczesnej młodzieży w ujęciu nauk społecznych, red.

F. W. Wawro. – Lublin: KUL, 2007.

Szafraniec K. Młodzież 2011. Raport. Redakcja naukowa i rekomrndacje dla polityk publicznych M.Boni /Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa 2011, http://www.nck.pl/media/study/mlodzi_2011.pdf, data

dostępu: 10.09.2017.

Tradycja i nowoczesność bibliotek akademickich: materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Rzeszów-Czarna, 1–3 czerwca 2005. – Rzeszów: Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005.

Арон Р. Этапы развития социологической мысли. / Общ. ред и предисл. П. С. Гуревича. – М., 1992.

Зубок Ю. А., Чупров В. И. Социальная регуляция в условиях

неопределенности: Теоретические и прикладные проблемы в

исследовании молодежи. – М.: Academia, 2008.

Зубок Ю. А. Специфические молодежные конфликты // Знание.

Понимание. Умение. – 2005. – №2.

Ковалева А. И., Луков В. А. Социология молодежи. – М.: Социум, 1999.

Левичева В. Ф. Молодежь как социокультурное развитие российского общества. // Молодежь и общество на рубеже веков. Материалы международной научно-практической конференции 21 октября 1998 г. – М., 1998.

Луков В. А., Забара А. Л., Волков Е. П. Поведение военнослужащего: норма и отклонение. – М.: Социум, 1999.

Мустафаева А. А., Актаулова Б. Ж. Термин «социальный портрет»:

понятие, значимость и его особенность в проведении исследования. –

[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/

_FPN_2014/Psihologia/13_178538.doc.htm,

Попов В. Г. Социокультурные ориентации и адаптация молодежи к

общественным преобразованиям в современной России. Дисс. ... д.с.н.

- Екатеринбург, 1998.

Cурина И. А., Атабиева Ж. А Применение нарративного интервью для изучения социального облика молодежи // Дискурс: Социол.студия. Социальное развитие. Вып. 1. – М.: Изд-во «Социум», 2001.

Cурина И. А., Гайсанов К. Р. Этнические ценности студенчества:

сущность, структура и методы исследования. – М.: Социум, 1998.

Сурина И., Гайсанов К. Ценностные ориентации как основа

социального образа студентов педагогических специальностей Польши // ГОДИШНИК на шуменския университет «Епископ Константин Преславски». Педагогически факултет. ‒ Т. ХX D. ‒ Иновации в образованието. ‒ Шумен, 2016..

Сурина И. А. Ценности. Ценностные ориентации. Ценностное

пространство. Вопросы теории и методологии. – М.: Социум, 1999.

Суріна І. Соціальний образ студентів педагогічних спеціальностей

вузів Поморського регіону Польщі // Педагогічні наукі. – 2015. –

Випуск LXVІІ. – С. 264‒269.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сурина, И. (2018). СТУДЕНЧЕСКАЯ МОЛОДЕЖЬ СОВРЕМЕННОЙ ПОЛЬШИ: ШТРИХИ К СОЦИАЛЬНОМУ ПОРТРЕТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2017.137687

Номер

Розділ

Статті