ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВЧОГО ПЕРІОДУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І‒ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ДО УЧАСТІ У ЗОВНІШНЬОМУ НЕЗАЛЕЖНОМУ ОЦІНЮВАННІ З МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Тетяна Дригач Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0002-0278-2777

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167959

Ключові слова:

Зовнішнє незалежне оцінювання, підготовка, математика, випробування з математики, підготовка студентів вищих навчальних закладів І‒ІІ рівнів акредитації, підготовчий період, психологічний стан.

Анотація

Метою статті є розгляд особливостей підготовчого періоду студентів до участі у випробуванні з математики. Завданнями праці є розгляд технологій підготовки студентів, аналіз їх психологічного стану у підготовчий період до участі у зовнішньому незалежному випробуванні з математики. У статті розкриваються психологічні прийоми подолання страху перед випробуванням, надаються поради, на які аспекти при підготовці до тестування з математики звернути увагу, наводяться ефективні технології підготовки до участі у ЗНО.

Біографія автора

Тетяна Дригач, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та фізики

Посилання

5 free services for preparing for external studies in mathematics (2017). URL: https://osvitoria. media/experience/5-bezkoshtovnyh-servisiv-dlya-pidgotovky-do-zno-z-matematyky/ [in Ukrainian].

Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. Official report on conducting an external independent evaluation of the results of education obtained on the basis of complete comprehensive secondary education in 2017. Visnyk TIMO. Testuvannia i monitorynh v osviti – Bulletin TAME. Testing and Monitoring in Education, 2017 (No. 07–08), 4–70 [in Ukrainian].

Ukrainian Center for Educational Quality Assessment. Official report on conducting an external independent evaluation of the results of education obtained on the basis of complete comprehensive secondary education in 2018. Visnyk TIMO. Testuvannia i monitorynh v osviti – Bulletin TAME. Testing and Monitoring in Education, 2018 (No. 08–09), 4–46 [in Ukrainian].

Ganja, I. V., Sinelnikova, V. V. (2015). Preparing for the External testing: practical tests. Kharkiv: View. Group «Basis» [in Ukrainian].

Ister, O. S. (2013). ZNO + DPA. Mathematics: Teaching manual to prepare. to the outside independent. evaluation and state. subset attestation. Kyiv: Genesis [in Ukrainian].

Kapinosov, A., Bilousova, G., Hapyuk, Y. et al. (2016). Maths. Comprehensive training for the ITO and the STA. Ternopil [in Ukrainian].

Samokhin, I. (2017). Nerivnist navchalnykh dosiahnen v ukrainskykh shkolakh za rezultatamy ZNO – 2016. Visnyk TIMO. Testuvannia i monitorynh v osviti – Bulletin TAME. Testing and Monitoring in Education, 06, 4–8 [in Ukrainian].

Rashkovskaya, I. V. (2018). ZNO and STA: How to help the child cope with stress (recommendations, tests, trainings). Kyiv: School World [in Ukrainian].

Telehova, O. P., Teslenko, O. V. (2018). Ukrainian literature. Preparing for External testing: test tasks. Kharkiv: View. Group «Basis» [in Ukrainian].

Serhiienko, Yu. (2015). Yak pidhotuvatysia do ZNO. Uriadovyi kur’ier – Government courier, 14 liut. (No. 28), 3 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Дригач, Т. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВЧОГО ПЕРІОДУ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І‒ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ДО УЧАСТІ У ЗОВНІШНЬОМУ НЕЗАЛЕЖНОМУ ОЦІНЮВАННІ З МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 39–45. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167959

Номер

Розділ

Статті