ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167968Ключові слова:
Цінність, естетична цінність, хореографічне мистецтво, естетичне виховання.Анотація
У статті досліджується вплив хореографічного мистецтва на формування естетичних цінностей майбутніх педагогів, розглянути основні форми і методи виховної роботи, направлені на формування зазначених цінностей у студентів. Методологія дослідження полягає в застосуванні методу теоретичного аналізу, який дозволив проаналізувати специфіку хореографічного мистецтва та його вплив на формування естетичних цінностей майбутніх педагогів. Наукова новизна роботи полягає в поглибленні уявлень про естетичну цінність хореографічного мистецтва; дослідженні ціннісних особистісних якостей студентів, які формуються за допомогою мистецтва хореографії; форм і методів виховної роботи, які направлені на формування досліджуваних цінностей у студентів. Матеріали, що пропонуються в статті можуть бути використані в практиці вищої педагогічної освіти, на всіх етапах неперервної педагогічної освіти, у тому числі й у системі підвищення кваліфікації працівників педагогічної сфери.Посилання
Ermash, G. (1982). Art as thinking. Moscow: Аrt [in Russian].
Kagan, M. S. (1997). Aesthetics as a philosophical science. St. Petersburg: ТОО ТК «Petropolis» [in Russian].
Leontiev, D. A. (1998). Value Representations in the Individual and Group Consciousness: Types, Determinants and Changes in Time. Psychological Review, 1, 13–25 [in Russian].
Zinchenko, V. P., Meshcheryakov, B. G. (Ed.). (2008). Psychological dictionary. Moscow: Praym-Yevroznak [in Russian].
Stolovich, L. N. (1994). Beauty. Good. Truth: a sketch of the history of aesthetic axiology. Moscow: Republic [in Russian].
Shulga R. P. (1989). Art and value orientation of a person. Kiev: Naukova dumka [in Russian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Максименко, А. (2019). ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 70–75. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2019.167968
Номер
Розділ
Статті