МЕДІАІНФОРМАЦІЯ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2019.168405Ключові слова:
Медіаінформація, комп’ютерні технології, мас-медіа, медіаосвіта, медіа середовище, медіа простір, дитина дошкільного віку, соціум, особистість, соціалізація, медіасоціалізація.Анотація
У статті розкриваються особливості впливу медіаінформації на соціалізацію дітей дошкільного віку. Дається ретроспективний аналіз поглядів науковців з означеної проблеми. Автор статті розглядає поняття «комп’ютерні технології», «медіаінформація», «мас-медіа», «медіаосвіта». У реаліях сьогодення, мас-медіа є тим сучасним способом передачі знань, що відповідає якісно новому змісту навчання, розвитку та соціалізації дитини дошкільного віку. Виокремлено форми впливу медіаінформації на соціалізацію молодого покоління. Описано аспекти особистісних якостей молодого покоління, які формуються під впливом мас-медіа.Посилання
Apostolova, H. V. (2003). Pro naslidky vykorystannia elektronnoi tekhniky dlia rozvytku zdibnostei dytyny. Praktychna psykholohiia ta sotsialna robota, 9–10, 1–3 [in Ukrainian].
Bahatskyi V. V., Kormych L. I. (2004). Kulturolohiia: istoriia i teoriia svitovoi kultury KhKh stolittia: navch. posibnyk. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Bondarovska, V. M., Pov’iakel, N. I. (2005). U merezhi Internet: psykholohichni, etychni, kulturolohichni problemy. Psykholoh, 25(169), 10–15 [in Ukrainian].
Lavrychenko, N. M. (2000). Pedahohika sotsializatsii: yevropeiski abrysy. Kyiv: VIRA INSAIT [in Ukrainian].
Petrunko, O. (2009). Suchasna dytyna v mediaprostori. Pedahohichna hazeta, 7(180), lypen, 7–8 [in Ukrainian].
Fedorov A. V. (2004). Shkol'niki i komp'juternye igry s «jekrannym nasiliem». Pedagogika, 6, 45–49 [in Russian].
Lamson, S. R. (1995). Media Violence Has Increased the Murder Rate. Violence in the Media. San Diego.