ПІДХОДИ ПРОВІДНИХ ДІЯЧІВ НОВОГО ЧАСУ ДО РОЗУМІННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187007Анотація
У статті розглядаються різні підходи вчених до розуміння обдарованості та проблеми виховання обдарованих дітей
The article deals with different approaches of scientists to apptitude and problems of gifted children upbrining
Посилання
Гельвеций КА. . О человеке, его умственных способностях и его воспитании // Соч.: В 2 т. – Т. 2. – М., 1974. – С. 24-27.
Гельвеций К.А. Об уме // Соч.: В 2 т. – Т. 1. – М., 1973. – С. 588-590.
Коменский Я.А., Локк Д., Руссо Ж.-Ж., Песталоцци И.Г. Педагогическое наследие / Сост. В.М. Кларин, А.Н. Джуринский. – М., 1989. – 416 с.
Пискунов А.И. Хрестоматия по истории зарубежной педагогики: Учеб. пособ. для студентов пед. ин-тов. – М., 1981. – 528 с.
Руссо Ж.-Ж. Юлия, или Новая Элоиза // Пед. соч.: В 2 т. – Т. 2. – М., 1981. – С. 145-147.
Сисоєва С., Соколова І. Нариси з історії розвитку педагогічної думки. – Київ, 2003. – 308 с.