ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК МЕТА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ПОШУК МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187008Анотація
У статті розглядаються методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії з учнем та роль культури художньо-педагогічного спілкування у цьому процесі.
The article deals with the methodology grounds for training future teachers for the pedagogical interaction with students and the role of educational artistic communication in the process.
Посилання
Зеленов Л.А. Культура – личность – деятельность // Общественный прогресс и культура. – Горький, 1983. – С. 15-25.
Золотухина-Аболина Е.В. О функциях культуры: Методологический аспект // Науч. докл. высш. шк. Философские науки. – 1984. – № 2. – С. 43-48.
Зязюн І. Культура в контексті політики та освіти // Мистецтво та освіта. – 1998. – № 2. – С. 2-8.
Коган Л.Н., Ханова О.В. Культура в условиях НТР. – Саратов: Изд-во Саратовского ун-та, 1987. – 152 с.
Культурология: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. – Ростов-на-Дону: Издательство «Феникс», 1999. – 608 с.
Рудницька О.П. Музика і культура особистості: проблеми сучасноїпедагогічної освіти: Навчальний посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 248 с.
Шановский В.К. Диалектика сущностных сил человека: Опыт комплексного подхода / Под ред. И.В. Бычко. – Киев: Вища школа, 1985. – 171 с.