КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • О. Бондаренко Слов’янський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187011

Анотація

У статті розглядаються окремі питання впровадження комп’ютерних і мультимедійних технологій у навчальний процес вищих навчальних закладів, як одного з найбільш ефективних підходів формування перспективної системи освіти. Розкриваються ключові поняття: «комп’ютерні технології» і «мультимедійні технології». Акцентується увага на перевагах інноваційних технологій перед традиційними засобами освіти, та наводяться приклади їхнього використання.

The article presents individual questions of introduction of computer-based and multimedia technologies to the educational process of higher educational establishments as one of the most effective methods of forming of the perspective system of education. The main attention is given to the key notions: «computerbased technologies» and «multimedia technologies». The author pays attention to the advantages of innovation technologies over the traditional means of education and gives examples of their use.

Біографія автора

О. Бондаренко, Слов’янський державний педагогічний університет

Асистент кафедри іноземних мов, аспірант кафедри педагогіки

Посилання

Богданов .І, Сергєєва О. Школа сідає за комп’ютер. Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій // Відкритий урок. Розробки. Технології. Досвід. – 2004. – № 1-2. – С. 18-20.

Кравцов Г.М., Кравцова Л.В. Мультимедія – новий етап в сучасній освіті // Метода. – 1997. – Випуск 4.

Логінова Н..І Використання технологій дистанційного навчання в традиційному навчальному процесі // Наука і освіта. – 2004. – № 4-5.

Машбиц Ю.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения: Педагогическая наука – реформе школы. – М.: Педагогика, 1998. – 192 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4.

Недзельська В.М. Деякі аспекти використання комп’ютера на уроках історії та правознавства // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2000. – № 3. – С. 37.

Обрізан К. Використання інформаційних та комунікаційних технологій у загальноосвітніх закладах // Інформатика. – 2003. – № 36. – С. 7-10.

Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Ю.І. Машбіць, О.О. Горкунь, М.І. Жалдак. – Л.: ІЗМН, 1997. – 260 с.

Про затвердження Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» на 2006-2010 рр.: Постанова Кабінету Міністрів в Україні від 7 грудня 2005 № 1153 // Урядовий кур’єр. – 2005. – 21 грудня.

Тихонова Т.В. Нові інформаційні технології навчання // Освітні технології. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

Хомич Л.О. Професійно – педагогічна підготовка вчителя початкових класів. – К.: Магістр. – 1998. – 201 с.

Юрчишин Т.В. Мультимедійні технології в процесі навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах економічного профілю // Сучасні тенденції комп’ютерізації процесу навчання іноземних мов. Зб. наукових праць. – № 3. – 2005.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бондаренко, О. (2019). КОМП’ЮТЕРНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187011

Номер

Розділ

Статті