ДО ПРОБЛЕМИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ДИДАКТИЧНОЇ КАТЕГОРІЇ

Автор(и)

  • А. Гембарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187016

Анотація

Стаття присвячена розгляду актуальної проблеми змісту навчання. У ній аналізуються різні підходи щодо визначення поняття «зміст навчання іноземної мови» та його компонентів.

The article is devoted to the actual problem of the contents of teaching. The author analyses different approaches to the definition of the phenomenon «the contents of teaching foreign languages» and its components.

Біографія автора

А. Гембарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагічних наук

Посилання

Бим И.Л. Об одном из важных подходов к составлению программы по иностранному языку // Иностранные языки в школе. – 1992. – № 1. – С. 3-16.

Глоба Л.Г. Дидактичне обґрунтування змісту української літератури та методики її вивчення в сільськогосподарських технікумах: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 1997. – 204 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти (іноземні мови) // Іноземні мови. – 2004. – № 1. – С. 3-7.

Джалалов Д.Д. Проблемы содержания обучения иностранному языку. – Ташкент, 1987. – 112 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. вид. – док. пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

Лапидус Б.А. Проблемы содержания обучения языку в языковом вузе: Уч. пособие. – М.: Высшая школа, 1986. – 144 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.

Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / Н.И. Гез, М.В. Ляховицкий, А.А. Миролюбов и др. – М.: Высш. школа, 1982. – 373 с.

Пассов Е.И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – 2-е изд. – М.: Просвещение, 1991. – 223 с.

Педагогічний словник / За ред. дійсного члена АПН України М.Д. Ярмаченка. – К.: Педагогічна думка, 2001. – 516 с.

Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова Т.Е. Методика обучения иностранным языкам в средней школе. – М.: Просвещение, 1991. – 287 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підр. для студ. пед. факультетів. – К.: Генеза, 2002. – 368 с.

Хоменко О.В. Зміст навчання англійської мови у 10-11-х класах середньої загальноосвітньої школи: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 2001. – 259 с.

Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. – Cambridge University Press, 2003. – 260 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гембарук, А. (2019). ДО ПРОБЛЕМИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ДИДАКТИЧНОЇ КАТЕГОРІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187016

Номер

Розділ

Статті