РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • О. Гога Уманська міська гімназія Уманської міської ради Черкаської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187017

Анотація

У статті висвітлюється питання розвитку творчого потенціалу учнів на уроках математики

The article deals with the issues of the development of creative potential of pupils at the mathematics lessons

Біографія автора

О. Гога, Уманська міська гімназія Уманської міської ради Черкаської області

Вчитель математики

Посилання

Моляко В.А. Психология творческой деятельности. – К.: Знання, 1978. – 47 с.

Одаренность и возраст. Развитие творческого потенциала для детей: Учебное пособие / Под. ред. А.М. Матюшкіна. – Москва – Воронеж, 2004. – 191 с.

Яковицкая Л.С. Опыт изучения влияния образовательной среды на творческие способности подростков // Обдарована дитина. – 2004. – № 4. – С. 19.

Моляко В.О. Творчий потенціал людини як психологічна проблема // Обдарована дитина. – 2005. – № 6. – С. 2.

Галузінська М.Г. Самостійна навчальна діяльність учнів – перший крок до творчості // Обдарована дитина. – 2005. – № 10. – С. 8-13.

Череповська Н.І. Виявлення та стимуляція розвитку творчого потенціалу дітей // Обдарована дитина. – 2006. – № 1. – С. 18.

Шуба М.Ю. Занимательные задания в обучании математики. – М.: Просвещение, 1995.

Шишков С.Е., Кальней В.А. Школа: моніторинг качества образования. – М.: Педагогическое образование России, 2000.

Енциклопедія для детей. Математика. Т. 11. – М.: Аванта +, 2004.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гога, О. (2019). РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187017

Номер

Розділ

Статті