ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Т. Грітченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187059

Анотація

Стаття присвячена висвітленню педагогічних умов формування професійно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя початкової школи в сучасних умовах розвитку гуманітарної освіти в Україні

The article is devoted to enlightening of pedagogical conditions of professional-speech style’s formation of dialogue of the future elementary school’s teacher in modern conditions of arts education development in Ukraine

Біографія автора

Т. Грітченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри методики початкового навчання

Посилання

Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К.: 1994.

Зязюн І.А., Сагач Г.М. Краса педагогічної дії. – К.: Українсько-фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997.

Сухомлинський В.О. Народження громадянина // Вибрані твори. В 5-ти. – Т. 3. – К.: Рад. шк., 1976.

##submission.downloads##

Як цитувати

Грітченко, Т. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187059

Номер

Розділ

Статті