СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІН ВИЩОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В. Квас Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187064

Анотація

У цій статті розглянута проблема співвідношення фундаменталізації та професіоналізації у змісті освіти вищих навчальних закладів. Обґрунтовано причини, які перешкоджають трансформації вузівської освіти на навчальний процес у школі.

The problem of correlation between fundamentalism and professionalism in the content of education in higher educational institution is examined in the article. The reasons that prevent the teaching process at school are grounded.

Біографія автора

В. Квас, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Аспірант кафедри педагогіки

Посилання

Брунер Дж. Процес обучения. – М.: Изд-во Академии пед. наук РСФСР, 1962. – 84 с.

Гегель Г.Ф. Энциклопедия философских наук: т. 1. Наука логики. – М.: Мысль, 1974. – 152 с.

Гинецинский В.И. Основы теоретической педагогики: учебное пособие. – СПб, 1992. – 152 с.

Ерош Н.Т. Буржуазная школа и политика. – Мн.: Народная асвета, 1989. – 104 с.

Йоффе А.Ф. О преподавании физики в высшей технической школе // Вестник высшей школы. – 1951. – № 10. – С. 17-18.

Психология. Словарь / Под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – 2-е изд. – М.: Изд-во полит. Литературы, 1990. – 494 с.

Самарин Ю.А. Очерки психологии ума. – М.: Изд-во АПН РСФСР, 1962. – 504 с.

Шадриков В.Д. Философия образования и образовательные политики. – М.: Логос, 1993. – 182 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Квас, В. (2019). СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНИЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІН ВИЩОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187064

Номер

Розділ

Статті