ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛАХ НІМЕЧЧИНИ

Автор(и)

  • Л. Ковальчук Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187067

Анотація

У статті розглядаються шляхи впровадження елементів гендерного виховання у німецьких школах та окреслюються шляхи діяльності, зорієнтовані на успішне запровадження гендерного виховання в українських школах.

The article is considered the ways of introduction of the elements of gender education in German schools. The possibilities of introduction in Ukrainian schools are outlined.

Біографія автора

Л. Ковальчук, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

Аспірант

Посилання

Кравець В.П. Гендерна педагогіка. Навчальний посібник. – Тернопіль: Джура, 2003. – 416 с.

Blanck Almuth, Kippe Michaela. Eine Schule voller Kinder & Denkste: Von Mädchen und Jungen in der Grundschule // Die Grundschulzeitschrift. – 1997. – № 103. – S. 18-21.

Erziehung zur Gleichstellung von Männern und Frauen.

http://www.bmbwk.gv.at/schulen/unterricht/prinz/Erziehung_zur_Gleichst11591.xml

Gröβel Sabine, Hackbarth Ines, Hartmann Jutta, Hempel Marlies. Mädchen und Jungen heute – Fragen, Träume, Zukunftsvorstellungen // GEW-Frauen: Der Magdeburger Kongress – Texte zur Koedukationsdebatte. Hg. Von Brigitte Neumann. Frankfurt /M. – 1996.

Konzeption Chancengleichheit. Kultusministerium des Landes Sachsen-Anhalt. http://www2.bildung-lsa.de/db_data/1368/Konzeption2.rtf

Niemann Heide. Mädchen in der Jungenschule – Jungen in der Frauenschule // Die Grundschulzeitschrift. – 1997. – № 103. – S. 6-11.

Spitta Gudrun Uta. Chancengleichheit für Mädchen und Jungen? Irritationen, Űberlegungen und Konsequenzen // Grundschulezeitschrift. – 1996. – № 93. – S. 8-13.

Unterrichtsprinzip «Erziehung zur Gleichstellung von Frauen und Männern». http://www.bmbwk.gv.at.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ковальчук, Л. (2019). ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ У ШКОЛАХ НІМЕЧЧИНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187067

Номер

Розділ

Статті