ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187070Анотація
У статті проаналізовано використання різних методів педагогічного дослідження та визначено їх роль у підготовці майбутнього вчителя англійської мови в умовах впровадження комп’ютерних технологій.
The use of different methods of pedagogical research and their roles in training an English teacher having used computing technologies is analyzed in the article.
Посилання
Карамушка Л.М. Психологія управління: Навчальний посібник. – К.: Міленіум, 2003. – 344 с.
Костікова І. Інформаційно-комп’ютерні технології при підготовці вчителя англійської мови // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – Тернопіль: ТНПУ, 2006. – № 3. – С. 40-45.
Костікова І. Комп’ютерні технології у процесі навчання англійської мови // Новий колегіум. – Харків: ХНУРЕ. – № 6 (34). – 2005 – С. 64-68.
Костікова І.І. Вплив комп’ютерних технологій на підготовку викладача до занять // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Збірник наукових праць. – Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2005. – № 23. – С. 40-45.
Костікова ІІ.. Функціональні підходи використання комп’ютера в навчанні англійської мови // Вісник Київського міжнародного університету. Серія: Педагогічні науки. Збірник наукових праць. – Київ: КиМУ, 2005. – Вип. 7. – С. 103-116.
Менеджмент в управлении школою / Под ред. Т.М. Шамова. – М: NB-Магистр, 1992. – 232 с.
Методы исследований и организация экспериментов / Под ред. проф. К.П. Власова. – Харьков: Гуманитарный центр, 2002. – 256 с.