ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ З КУРСУ «Я І УКРАЇНА»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187073Анотація
У статті висвітлюється проблема підготовки студентів до впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках.
This article describes the problem of students’ training to use modern technologies of information at the lessons.
Посилання
Козлакова Г.ТОе.оретичні і методичні основи застосування інформаційних технологій у вищій технічній освіті: Монографія. – К.: ІЗМН, 1997. – 180 с.
Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт. кол.; За ред. Ю.І. Машбиця / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: ІЗМН, 1997. – 264 с.
Пєхота О.М. Особистісне орієнтовані педагогічні технології: історія, теорія, організаційні вимоги // Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія (С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк, П.М. Воловик, О.І. Кульчицька, Л.Є. Сигаєва, Я.В. Цехмісткр та ін. / За ред. С.О. Сисоєвої. – К.: ВІПОЛ, 2001. – С. 54-76.
Подолянчук С. Персональний комп’ютер як засіб інтеграції у професійній підготовці // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1999. – № 1. – С. 89-92.
Хомич Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. – К.: «Магістр-S», 1998. – 200 с.