ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

Автор(и)

  • І. Печенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187094

Анотація

У статті автор звертається до вивчення процесу соціалізації особистості у дитинстві з позиції його специфіки у сучасних умовах соціальної нестабільності, зокрема через обґрунтування впливу засобів масової інформації на процес соціалізації особистості дитини.

In the article an author speaks to the study of process of socialization of personality in childhood from position of his specific in the modern terms of social instability, in particular through of influencing of mass medias on the process of socialization of personality of child.

Біографія автора

І. Печенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти

Посилання

Абраменкова В.В. Социальная психология детства: развитие ребенка в детской субкультуре. – М.; Воронеж: НПО «МОДЭК», 2000. – 416 с.

Авер’янова Г., Москаленко В. Особливості економічної соціалізації молоді в умовах трансформації українського суспільства // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 7. – С. 49-56.

Зеньковский В.В. Психология детства. – М., 1996. – 352 с.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.-метод. посіб. / Наук. ред. О.Л. Кононко. – К., 2003. – 243 с.

Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси. – К.: Віра Інсайт, 2000. – 444 с.

Фельдштейн ДИ.. Психологические проблемы образования и самообразования современного человека // Приоритетные направления развития педагогических и психологических исследований. — М., Воронеж:, 2004. – С. 43-63.

Чорна Л. Чи потрібен дитині телевізор? // Дошкільне виховання. – 2003. – № 11. – С. 21- 23.

##submission.downloads##

Як цитувати

Печенко, І. (2019). ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187094

Номер

Розділ

Статті