ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ПРОГРАМИ « МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2006.187115Анотація
У цій статті автор обґрунтовує підходи щодо укладання програми професійно-методичної підготовки майбутніх вчителів дошкільного навчання іноземної мови.
In this article the author grounds the approaches to the making up a special syllabus of professional and methodical instruction of future preschool foreign language teachers.
Посилання
Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов. – СПб: Златоуст, 1999. – 472 с.
Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш та ін. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
Державна програма «Вчитель» // Освіта України. – 2002. – 2 квітня. – № 27. – С. 2-7.
Ключові завдання: Утвердження пріоритетності і модернізація освіти / З доповіді Міністра освіти і науки України Василя Кременя на ІІ Всеукраїнському з’їзді працівників освіти // Дошкільне виховання. – 2001. – № 11. – С. 5-9.
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.-метод. посіб. / Наук. ред. О.Л. Кононко. – К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. – 243 с.
Основы педагогики и психологии высшей школы / Под ред. А.В. Петровского. – М.: Изд-во МГУ, 1986. – 303 с.
Практическая психология для преподавателей. – М., 1997. – С. 92.
Типова програма з курсу «Методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку» / Укладач Т.М. Шкваріна. – Умань: ТВП «Пронікс», 2006. – 48 с.
Шкваріна Т.М. Методика навчання іноземної мови дошкільників: Навч. пос. – Умань, 2006. – 300 с.
Языкова Н.А. Цели и содержания методической подготовки студентов педагогических факультетов иностранных языков // Иностр.яз.в школе. – 1995. – № 1. – С. 57.