ВІДБІР ЗМІСТУ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • О. Андрусь Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187141

Анотація

В статті знайшли відображення проблеми формування та відбору змісту в організації модульного навчання економічних дисциплін у технічних університетах. Зокрема, проаналізована сутність теоретичного, предметного та навчального рівнів відбору змісту. На теоретичному рівні названі принципи формування та відбору змісту модульного навчання економічних дисциплін. На предметному рівні проаналізовані діючі навчальні програми. На навчальному рівні запропонований навчально-методичний комплекс з модульного навчання дисципліни «Основи економічної теорії».

The problems of forming and selection of the argument in organization of modular studying of economical discipline in technical universities. Particularly, here is analyzed the essence of theoretical, objective and educational levels of argument selection. The principles of forming and selection of the argument of the modular studying of economical disciplines are named here on theoretical level. Acting studying programs are analyzed here on the objective level. Educationalmethodological complex of modular studying “Of the basis of economical theory” is offered here on the educational level.

Біографія автора

О. Андрусь, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

Старший викладач кафедри економіки і підприємництва факультету менеджменту і маркетингу

Посилання

Гончаренко С.У. Дидактична концепція змісту освіти // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр.: У 2-х ч. / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – К. – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2002. – С. 22-26.

Шкваріна Т.М. Заняття з англійської мови у дошкільному навчальному закладі (теорія і практика): навч. посіб. для вчителів раннього навч. іноз. мови, студентів вищих педагог. навч. закладів. – Умань: Видав.-поліграф. підприємство, 2003. – 250с.

Основы педагогики и психологии высшей школы / Под ред. А.В. Петровского. – М., 1986 – 303с.

Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Збірник законодавчих та нормативних актів про освіту. – 1994. – № 1. – С. 11-132.

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрусь, О. (2019). ВІДБІР ЗМІСТУ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187141

Номер

Розділ

Статті