ВИКОРИСТАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФОРМ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187142Анотація
Стаття присвячена висвітленню ролі творчої та дослідницької роботи краєзнавчого змісту у формуванні національної самосвідомості старшокласників. Проаналізовано необхідні для цього педагогічні умови. Розкрито особливості експериментальної роботи з організації творчої і дослідницької діяльності в процесі навчальної, позаурочної і позакласної краєзнавчої роботи.
The article devoted to the role of the creative and research work of the local lore context in the formation of national self-consciousness of senior pupils. Along with this the necessary pedagogical condition are analyzed. The peculiarities of the experimental activity in the process of educational, out-of-lesson and out-ofwork local lore work are exposed.
Посилання
Захарова Л., Шинкарюк Р., Пахтусов П. Социализация личности путем приобщения к творческой деятельности // Социальная педагогика. – № 6. – 2004. – С. 75-78.
Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні // Освіта України. – № 94. – 3 грудня 2004. – С. 6-11.
Приходьченко К. Формування національної свідомості учнів у процесі розвитку їхніх творчих особистостей // Освіта і управління. – 1997. – №3. – С. 152-155.