СТРУКТУРНІ ТИПИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

Автор(и)

  • О. Васильченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187153

Анотація

У роботі виявлені структурні типи обдарованості та сформульовано розуміння їхньої сутності.

This article is about structural types of talant. It defines the sense of its nature.

Біографія автора

О. Васильченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Аспірант

Посилання

Актуальні проблеми розвитку творчих можливостей учнів: Тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції. Київ, 18-20 жовтня 1994 р. – К.: ІСДО, 1994.

Галкина Т.В., Алексеева Л.Г. Диагностика и развитие креативности. В сб.: Развитие и диагностика способностей / Отв. ред. В.Н.Дружинин, В.Д.Шадриков. – М.: Наука, 1991. – С.170-177.

Гильбух Ю.З. Умственно одаренный ребенок. – К., 1992.

Гільбух Ю.З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра / Діагностика, педагогіка. – К.: РОВО «Укрвузполіграф», 1992.

Лейтес Н.С. Об умственной одаренности. – М.: Просвещение, 1960.

Лейтес Н.С. Способности и одаренность в детские годы. – М.: Просвещение, 1984.

Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности // Вопросы психологи. – 1989. – №6. – С.29-36.

Матюшкин А.М. Загадки одаренности. – М.: Просвещение, 1993.

Моляко В.А. Проблема психологического изучения таланта. – В сб.: Психологическая наука: проблеми и перспективы. – Часть III: Способности, труд, творчество. – Киев, 1990. – С.73-74.

Моляко В.А. Проблема технологии творчества и разработка подхода к изучению одаренности // Вопросы психологии. – 1994. – №5. – С.86-95.

Моляко В.А. Психологичекие вопросы выявления одаренности. – К.: 3нание, 1992. – 56 с.

Психология одаренности детей и подростков / Под ред. Н.С.Лейтеса. – М.: Издательский центр «Академия», 1996.

Психология творчества / Под ред. Я.А.Пономарева. – М.: Наука, 1990.

Рубинштейн С.Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории // Вопросы психологии. – 1960. – №3.

Рубинштейн С.Л. Проблеми общей психологии. – М., 1976.

Сисоєва С.О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості. – К.: Поліграф книга, 1996.

Теплов Б.М. Способности и одаренность. – М.: Педагогика, 1985.

Чудновский В.Е., Юркевич В.С. Одаренность: дар или воспитание? – М.: Знание, 1990.

##submission.downloads##

Як цитувати

Васильченко, О. (2019). СТРУКТУРНІ ТИПИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187153

Номер

Розділ

Статті