КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ПРЕДМЕТА

Автор(и)

  • А. Гембарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187178

Анотація

Стаття присвячена розгляду актуальної проблеми компонентного складу змісту навчання іноземної мови. Аналізуються різні підходи щодо зазначеної проблеми та обґрунтовується авторський варіант компонентів змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

The article is devoted to the actual problem of the components of the contents of teaching a foreign language. Different approaches to the above mentioned problem are analyzed and the components of the contents of teaching a foreign language as a general educational subject for pedagogical educational establishments of the 1st and 2nd accreditation level are substantiated.

Біографія автора

А. Гембарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук

Посилання

Бим И.Л. Методика обучения иностранным языкам как наука и проблемы школьного учебника. – М.: Русский язык, 1977. – 288 с.

Бим И.Л. Об одном из важных подходов к составлению программы по иностранному языку // Иностранные языки в школе. – 1992. – № 1. – С. 3-16.

Данилюк Л.В. До проблеми національного підручника англійської мови для педагогічного університету // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць. – Вип. 2. – К.: Педагогічна думка, 2000. – С. 151-153.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти (іноземні мови) // Іноземні мови. – 2004. – № 1. – С. 3-7.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. вид. – д. пед. н., проф. С.Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.

Лапидус Б.А. Проблемы содержания обучения языку в языковом вузе: Уч. пособие. – М.: Высшая школа, 1986. – 144 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.

Методика обучения иностранным языкам в средней школе: Учебник / Н.И. Гез, М.В. Ляховицкий, А.А. Миролюбов и др. – М.: Высш. школа, 1982. – 373 с.

Ніколаєва С.Ю., Шерстюк О.М. Сучасні підходи до викладання іноземних мов // Іноземні мови. – 2001. – № 1. – С. 50-57.

Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению. – М.: Русский язык, 1989. – 276 с.

Плахотник В.М. Тематичне планування і підручник з іноземних мов // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць. – К.: Педагогічна думка, 2000. – Вип. 2. – С. 113-115.

Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова Т.Е. Методика обучения иностранным языкам в средней школе. – М.: Просвещение, 1991. – 287 с.

Содержание обучения иностранным языкам в средней школе: Организация речевой деятельности / Под ред. А.Д. Климентенко. – М.: Педагогика, 1984. – 144 с.

Хоменко О.В. Зміст навчання англійської мови у 10–11-х класах середньої загальноосвітньої школи: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 2001. – 259 с.

Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. – Cambridge University Press, 2003. – 260 p.

16. Dr. Sarah Villiers. Sharing our Understandings of the “Communicative Method” // Иностранные языки в школе. – 2000. – № 3. – С. 21-23.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гембарук, А. (2019). КОМПОНЕНТИ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ПРЕДМЕТА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187178

Номер

Розділ

Статті