ГРА ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ У ШКОЛІ НЕОБХІДНИХ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187181Анотація
У цій статті мова йде про вплив ігрових знань на формування життєво необхідних компетентностей школярів.
This article is about the influence of game classes on the formation of the life -needed competentions of pupils.
Посилання
Букатов В. М., Ершова А. П. Я иду на урок: хрестоматия игровых приёмов обучения. - М.: Первое сентября, 2000. - 227 с.
Гриньова М. В., Вовк К. Ю. Ділова гра як метод педагогічних комунікацій // Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень при вивченні предметів природничого циклу. – Полтава, 2001. – С. 99-110.
Закон України „Про загальну середню освіту” від 7 грудня 2000 року № 2120-III, розділ V, „Державний стандарт загальної середньої освіти”.
Занько С. Ф. и др. Игра и учение. - М., 1992.
Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 року №1717.
Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації всесвітньої політики. - К.: „К.І.Ф.”, 2003. - 296 с.
Шаталов В.Ф. Игра - дело серьёзное // Шаталов В.Ф. Педагогическая проза. - М.: Педагогика, 1980. - С. 63-80.
Щебро А.Б., Джола А.М. Дидактичний театр // Театр у школі. - К., 1990. – С. 122-136.