ГРА ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ У ШКОЛІ НЕОБХІДНИХ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Автор(и)

  • І. Дзюбенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187181

Анотація

У цій статті мова йде про вплив ігрових знань на формування життєво необхідних компетентностей школярів.

This article is about the influence of game classes on the formation of the life -needed competentions of pupils.

Біографія автора

І. Дзюбенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач

Посилання

Букатов В. М., Ершова А. П. Я иду на урок: хрестоматия игровых приёмов обучения. - М.: Первое сентября, 2000. - 227 с.

Гриньова М. В., Вовк К. Ю. Ділова гра як метод педагогічних комунікацій // Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем досягнень при вивченні предметів природничого циклу. – Полтава, 2001. – С. 99-110.

Закон України „Про загальну середню освіту” від 7 грудня 2000 року № 2120-III, розділ V, „Державний стандарт загальної середньої освіти”.

Занько С. Ф. и др. Игра и учение. - М., 1992.

Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 року №1717.

Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації всесвітньої політики. - К.: „К.І.Ф.”, 2003. - 296 с.

Шаталов В.Ф. Игра - дело серьёзное // Шаталов В.Ф. Педагогическая проза. - М.: Педагогика, 1980. - С. 63-80.

Щебро А.Б., Джола А.М. Дидактичний театр // Театр у школі. - К., 1990. – С. 122-136.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дзюбенко, І. (2019). ГРА ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ У ШКОЛІ НЕОБХІДНИХ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187181

Номер

Розділ

Статті