ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187210Анотація
Стаття присвячена визначенню педагогічних умов формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури. Виділення етапів процесу формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів та з’ясування основних завдань кожного з етапів дало змогу автору визначити педагогічні умови формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів зарубіжної літератури.
The pedagogic conditions of future teachers’ humanist value formation in the process of Foreign Literature study are scrutinized in the article. Through the complete analysis of both the stages of future teachers’ humanist value formation and the tasks of the stages the author reveals the pedagogic conditions of future teachers’ humanist value formation in the process of Foreign Literature study.
Посилання
Божович Л.И. Проблемы формирования личности: Под редакцией Д.И. Фельдштейна / Вступительная статья Д.И. Фельдштейна. – М.: Издательство «Институт практической психологии», Воронеж: НПО «МОДЭК», 1995. – 352 с.
Ваховський Л.Ц. Конструювання методології регіонального історико-педагогічного дослідження // Вісник ЛНПУ. – 2006. – № 19 (114). – Частина І. – С. 16-21.
3.Кузнецова В.Г. Формування гуманістичних цінностей у майбутніх вчителів: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13. 00. 04 / Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2001. – 20 с.
Подласый И.П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. – М.: Гуманит. изд. центр «ВЛАДОС», 2000. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.
Словарь психолога-практика / Сост. С.Ю. Головин. – Мн.: Харвест, М.: АСТ, 2001. – 976 с.
Соловйова Ю.О. Формування аксіологічної культури майбутнього вчителя: Дис. … канд. пед. наук: 13. 00. 04 / Харківський націон. педагогічний ун-т ім. Г.С. Сковороди. – Х., 2005. – 210 с.
Психологія: Підручник / Ю.Л. Трофімов, В.В. Рибалка, П.А. Гончарук та ін.; за ред.. Ю.Л. Трофімова. – К.: Либідь, 2001. – 560 с.