ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Автор(и)

  • Н. Шульга Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187231

Анотація

У статті розглядається питання значущості полікультурного підходу до навчання іноземних мов в системі освіти вищої школи Великої Британії. Увага зосереджується на мовних програмах британських університетів з урахуванням різноманітності національних підходів в освіті та підкреслюються значення знання студентами іноземних мов для формування єдиного європейського освітнього простору.

The article deals with the question of significance of the multicultural approach to the foreign languages teaching within the system of higher education in Great Britain, the attention is paid to the language programmes of British universities considering the variety of national approaches in education and the meaning of students’ foreign languages knowledge for the formation of the common European educational space is underlined.

Біографія автора

Н. Шульга, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри англійської мови

Посилання

Атрощенко Т.О. Культура мiжнацiонального спiлкування молодi в особистiсно орiєнтованiй системi освiти // Педагогiка i психологiя професiйноï освiти. – 2001. – №3. – С. 120-126.

Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз / За ред. Ничкало Н.Г., Кудіна В.О. – Черкаси: Вибір, 2000. – 366 с.

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності: Монографія. – К.: Вища школа, 1997. – С. 26-37; 57-59; 77-125.

Сидоренко С. Формування європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо “Болонський потяг?”) / Вища освіта України. – 2004. – № 1. – С. 27-35.

Сенашенко В. Болонский процесс и качество образования // Alma mater. – 2003. – № 8. – С. 8-14.

Bhikhu Parekh. Rethinking Multiculturalism. Cultural Diversity and Political Theory. PALGRAVE, 2000. – 379 p.

Cultural identity and education. – New York: The Modern Languages Association of America, 1981. – 280 p.

Warren Kidd. Culture and Identity. Palgrave, 2002. – 227 p.

http://www.nc.uk.net

##submission.downloads##

Як цитувати

Шульга, Н. (2019). ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ОСВІТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2017.187231

Номер

Розділ

Статті