ПРИНЦИПИ МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ПРЕДМЕТА

Автор(и)

  • А. Гембарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187551

Анотація

У статті автор розглядає основні принципи моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета та вказує на шляхи їх реалізації в умовах педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

The main principles of modeling the contents of teaching a foreign language as a general educational subject and the ways of their realization in the pedagogical educational establishments of the 1st and 2nd accreditation level are stated in the article.

Біографія автора

А. Гембарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук

Посилання

Балл Г.О. Гуманізація загальної та професійної освіти: сучасна актуальність і психолого-педагогічні перспективи // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.А. Зязюна. – К.: Видавництво «Віпол», 2000. – С. 134-157.

Гончаренко С.У. Зміст загальної освіти і її гуманітаризація // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.А. Зязюна. – К.: Видавництво «Віпол», 2000. – С. 81-108.

Єгоров Г.С., Лавриченко Н.М., Мельниченко Б.Ф. Тенденції розвитку змісту базової освіти у країнах Заходу. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2003. – 186 с.

Корсакова О.К. Зміст сучасної шкільної освіти: Дидактичний аспект. – К.: ФАДА, ЛТД, 2003. – 56 с.

Малиновська . Г Вивчення іноземних мов студентами фінансово-економічного профілю (мотиваційний аспект) // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2001. – № 3. – С. 43-55.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. посібник. – 3-є вид., доп. – К., 2001. – 608 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – № 33. – С. 4-6.

Немов Р.С. Психология: Уч. для студ. высш. пед. уч. заведений: В 3-х кн. Кн. 2. Психология образования. – 3-е изд. – М.: Гуманитарный изд. центр «ВЛАДОС», 1997. – 688 с.

Редько В.Г. Пріоритетні функції сучасного шкільного підручника іноземної мови // Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць. – К.: Педагогічна думка, 2000. – Вип. 2. – С. 109-113.

Рогова Г..В, Рабинович Ф.М., Сахарова Т..Е Методика обучения иностранным языкам в средней школе. – М.: Просвещение, 1991. – 287 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гембарук, А. (2019). ПРИНЦИПИ МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ПРЕДМЕТА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187551

Номер

Розділ

Статті