ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ ДО МАТЕМАТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Л. Зайцева Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187563

Анотація

У статті виокремлено та обґрунтовано педагогічні умови формування позитивної мотивації у старших дошкільників до математичної діяльності.

Pedagogical conditions for positive senior preschool children’s motivation to Mathematical activity have been detached and substantiated in the article.

Біографія автора

Л. Зайцева, Бердянський державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Зайцева Л.І. Деякі аспекти методичної системи формування елементарної математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – № 1. – Бердянськ, БДПУ, 2004. – С. 137-144.

Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 512 с.

Маркова А.К. Формирование мотивации учения в дошкольном возрасте. – М.: Педагогіка, 1983. – 96 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зайцева, Л. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ У ДОШКІЛЬНИКІВ ДО МАТЕМАТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187563

Номер

Розділ

Статті