ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187568Анотація
У статті розкрито суть поняття «толерантність», педагогічні умови і шляхи її формування в учнів молодшого шкільного віку та вплив інтерактивних технології навчання на формування у них толерантності.
The essence of a term «toleration», the pedagogical conditions and ways of its formation in primtary school children and the influence of interactive educational technologies on the formation of their tolerantce have been considered in the akticle.
Посилання
Антипова Е. Полікультура і толерантність у системі освіти // Психолог. – № 18-19. – С. 2-4.
Гончаренко Л.А., Кузьменко В.В. Виховання толерантності – запорука діалогу культур // Педагогіка толерантності. – 2004. – № 4. – С. 11-14.
Декларація принципів толерантності / Національна комісія України у справах ЮНЕСКО. – К., 1995. – 14 с.
Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: о коллективном способе учебной работы // Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 192 с.
З педагогікою толерантності в третє тисячоліття // Педагогіка толерантності. – 1999. – № 3-4. – С. 4-6.
Ильченко Л. Педагогика поликультурности и толерантности // Дошкольное воспитание. – 2004. – № 8. – С. 24-26.
Лекторский В.А. О толерантности, плюрализме и критицизме // Вопросы философии. – 1997. – № 11. – С. 46-54.
Ненько І.Я. Толерантність означає не просто терпіти «інакшість», а відчувати задоволення від сусідства з нею // Педагогіка толерантності. – 2001. – № 1. – С. 132-135.
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: методичний посібник. – К.: АПН, 2002. – 136 с.