ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: СПРОБА КЛАСИФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187569Анотація
У статті розглядаються різні підходи до класифікації інтерактивних методів навчання. Подано власну класифікацію, в якій враховуються особливості навчання англійської мови учнів початкових класів.
The article overviews different approaches to classifying interactive teaching methods. A classification, which takes into account peculiarities of teaching English to elementary students, has been developed.
Посилання
Александренко А.П. Формирование иноязычной коммуникативной компе-тентности младших школьников на основе интегративного подхода: на материале английского языка: Дисс. ... канд. пед. наук. – М., 2005.
Безукладников К.Э. Залог успешности овладения иностранным языком в начальной школе // Начальная школа плюс до и после. – 2004. – № 5. – С. 37-43.
Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання / Д. Галіцина (упоряд.). – К.: Редакції загально педагогічних газет, 2004. – 128 с.
Конышева А.В. Игровой метод в обучении иностранному языку. – Спб.: КАРО, Минск: Изд-во «Четыре четверти», 2006. – 192 с.
Косенко ОІ.. Інтерактивні форми роботи й розкриття лідерських здібностей під час формування навичок діалогічного мовлення // Англійська мова та література. – 2004. – № 34 (80). – грудень. – С. 2-4.
Кларин М.В. Интерактивное обучение – инструмент освоения нового опыта // Педагогика. – 2000. – № 7. – С. 12-19.
Матковская И. Роль мотивации в изучении иностранного языка на разных этапах обучения // Учитель. – 2005. – № 3. – С. 61-64.
Мельник В.В. Інтеракція в освітньому процесі: технологія організації // Управління школою. – 2006. – № 13(133). – травень. – С. 15-19.
Паршикова О. Навчання іноземних мов у початковій школі // Рідна школа. – 2002. – № 2. – С. 48-52.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова. 2-12 класи. – К.: Шкільний світ, 2001.
Савенков А.И. Маленький исследователь: коллективное творчество младших школьников. – Ярославль: Академия развития, 2004. – 128 с.
Философский энциклопедический словарь. – М.: Сов. энциклопедия, 1983.
Шаповал С. Дидактичні ігри. Вплив дидактичних ігор на пізнавальний інтерес молодших школярів // Початкове навчання та виховання. – 2006. – № 16(92). – червень.